Друзі всім привіт, сьогодні мова піде про шумоізоляцію автомобіля Toyota Camry 50, ну вірніше про її відсутність)) Але ми це виправимо, замовнику було запропоновано шумоізоляцію всього автомобіля, але він відмовився, але погодився зробити шумоізоляцію основних галасливих елементів, а саме: двері, багажник без кришки, і всі арки. Від даху і підлоги він відмовився, але на цьому історія не закінчилася, оскільки ми наполягали на даху! Він дуже галасливий у всіх автомобілях, після проведення перших робіт, замовник повернувся через 4 дні і зі словами - я зрозумів, ми закатали і дах.
І так почнемо, Toyota Camry автомобіль, який вважають бізнес класом, це звичайно добре і може бути так, але при розборі автомобіля ми побачили голий метал, який дуже сильно резонував, ми приступили до його шумоізоляція, щоб зробити його дійсно бізнес класом!
Почнемо з дверей, розбираємо їх і дивимося, дивимося і бачимо метал на металі, і жодного шматочка шумопоглиначів або віброізоляції, це ж Камрі? Зате целофану не пошкодували)
Починаємо готувати двері до шумоізоляції, миємо, знежирюємо, клеїмо і викочуємо віброізоляцію Acoustics Profy A2, товщиною 2.2 мм. На нього клеїмо сплен 4 мм, що повністю заб'є шуми.
Далі ми закочуємо всі дірки на фільонці, та й усю фільонку, цим ми перетворюємо двері на короб для динаміка, і фінально не даємо шуму потрапити в салон.
І в закінченні шумки дверей, ми допрацьовуємо пластикову карту, ми проклеюємо її шматками віброізоляції, щоб скріпити і погіршити карту, і потім закриваємо все полотно м'яким матеріалом на клейкій основі, так званим демпером, товщиною 5 мм.
Так само всі елементи ручок карти були проклеєні антискрипом. Переходимо до багажника, багажник не маленький в даному автомобілі і вимагає довгих годин роботи. У нас було так, а стало так:
Багажник був проклеєний максимально, з боковинами і арками.
Багажник закатаний повністю двома матеріалами, і тепер він не дасть про себе знати водієві та його пасажирам. Наступний етап це арки з салону і підкрилки, цей вид шумоізоляції дуже ефективний, він прибирає шум дороги, звук від води, пісок, який летить з коліс, і каміння, тому рекомендуємо і вам спробувати. Всі арки робимо більш товстим матеріалом, щоб він поглинув більше шуму. Робимо задні арки, ті що з салону:
А також ми знімаємо підкрилки і колеса, миємо і вклеюємо віброізоляцію Acoustics Extreme, яка має найкращу клейову основу, і для такого завдання не замінна, задній підкрилок також планували закатати, але він ганчір'яний.
Всі арки ми робимо з двох сторін, з салону і з зовнішньої сторони, це дає найкращий результат у боротьбі з шумом і додає максимальний комфорт в авто. Тепер перейдемо на передні арки, розбираємо підлогу під торпедо і обробляємо арки зсередини в 2 шари.
Всередині готово, переходимо зовні, демонтуємо колеса, знімаємо підкрилок, миємо все, знежирюємо і закочуємо метал під підкрилком, що прилягає до салону:
Але оскільки передній підкрилок пластиковий, ми і з нього прибираємо резонанс і шум, за допомогою ідеального матеріалу Extreme, який не боїться бруду і вологи.
Рухаємося далі, і тепер ми доробляємо дах, який замовник не хотів робити, але зрозумів, що він рідкий і фантастично галасливий, а після шумоізоляції всього, що ми робили, дах став ще більш чутним, оскільки все інше стало тихим! Розбираємо дах Toyota Camry 50, і що ми бачимо? як завжди голий скелет, без будь-яких смужок заводської вібри.
Дахи ми клеїмо так само Extreme, оскільки він легкий і не дозволить даху провиснути!
На віброізоляцію ми поклеїли матеріал SOft 6, він дозволить не пускати холод і спеку всередину автомобіля, це тепло-шумоізоляція.
Дах ми зібрали і віддали автомобіль, результат був очікуваним, і ми отримали позитивний відгук від замовника! Робота була виконана за 2 дні.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"