Останні 15 років почалася жорстка конкуренція в автомобільному світі, ключовим фактором зараз є ціна, а ціна формується за рахунок якості складання автомобіля і матеріалів витрачених для виготовлення, ось і всі автовиробники починають жорстко економити на таких функціях, як акустичне оформлення і шумоізоляція автомобіля. Розмова піде про автомобілі японського виробництва, які дуже не славляться якістю або ми б навіть сказали кількістю шумоізоляції в автомобілі.
Ось і наш наступний клієнт, прийшов з проблемою галасливого автомобіля, автомобіль Toyota Avensis, при розборі автомобілів марки Mitsubishi і Toyota ми зрозуміли, що шумоізоляція це не їхній коник! І так, приїхав замовник і каже, що сильно шумить автомобіль, звук дороги прямо дратує і арки шумлять щільно, повна шумоізоляція автомобіля не влаштувала замовника, ми запропонували зробити часткову, але з найбільш звукопроникних елементів. Це підлога, арки та двері. В принципі без даху це практично весь салон, тому результат буде дуже високим.
В принципі на підлозі було чимало елементів заводської віброізоляції, але окремо вони практично не працюють, двері звісно дуже сумні, багато прольотів і целофан. Почнемо з підлоги, її розібрали, далі пилосос, добре вимити і знежирити, і приступаємо до обклеювання підлоги віброізоляцією завтовшки 3 мм, для підлоги використовуємо більш товсті матеріали, щоб вбити шум максимально, всю віброізоляцію ми добре укочуємо.
Тепер коли підлога стала монолітною плитою, яка не пропускає шум, ми обклеюємо другим шаром - це тепло-шумоізолятор Splen, який на клейовій основі, і тепер підлога автомобіля має такий вигляд:
Підлога в салоні готова, приступаємо до найгаласливіших елементів автомобіля - це арки колісні, наша Майстерня рекомендує шумоізоляцію даних елементів, це досить прибирає шуму від коліс, від піску і води, які б'ються про підкрилки та метал під ними, а також шум дороги, ми робимо шумоізоляцію з двох боків! усередині автомобіля та зовні, процес нижче, почнемо з багажника, розбираємо обшивки багажника та шумимо арки:
Як видно на фото, це ми робимо навіть з боку крила, максимально куди дістане валик, щоб прикатати віброізоляцію, арки робимо таким самим товстим матеріалом, і зверху обклеюємо Спленом:
Арки зсередини ми зашумили, передні були зроблені разом з підлогою, значить, переходимо до зовнішніх, передні підкрилки пластикові - задні ганчір'яні, на ганчір'яні не можна наклеїти, а ось на пластик, ми стільки за! Тому задні ми ще проклеюємо полегшеною віброізоляцією Acoustics Extreme, яку наносимо на метал арки піднявши автомобіль на домкрат.
Таким чином ми прибираємо з металу резонанс і не дозволяємо шуму потрапити з підлоги в салон. Переходимо на передні арки, там ми знежирюємо все і укочуємо віброізоляцію і на метал кузова і на пластикові підкрилки:
Арки готові і ми їх збираємо, рухаємося далі і переходимо до шумоізоляції дверей toyota avensis, на початку статті ми показали, як оформлені двері в даному автомобілі, вони дуже потребують доопрацювання, всередині ми проклеюємо віброізоляцією, а потім сплен наклеюємо поверх, для максимального захисту.
Усередині все зробили і переходимо рятувати фільонку дверей, яка вся в дірках і дуже рідка, ми її повністю закатаємо віброізоляцією і перетворимо двері в короб для динаміка.
Ну ось такий вигляд має завершена фільонка дверцят у Toyota, і залишилося тільки зробити пластикову карту, вона армується шматками віброізоляції, а потім вся зсередини проклеюється м'яким матеріалом на клейкій основі для того, щоб уникнути скрипів між пластиком і проводкою, а також скрипу пластику. Ну все готово, ми старалися і зробили все максимально якісно, ми обов'язково отримали відгук від замовника, він, природно, був позитивним. Це наш профіль і ми в цій послузі дуже компетентні. Телефонуйте і консультуйтеся!
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"