Шумоізоляція автомобілів у Києві, Широкий вибір матеріалів. Робота в чіткі терміни! Якщо ви цінуєте приємне перебування у вашому автомобілі, без зайвих шумів і деренчання салону - тоді вам до нас! тел. Купити шумоізоляцію в Києві, а так само замовити шумоізоляцію вашого автомобіля, ви можете в нашій Майстерні Автозвуку. А тепер все ж поговоримо про доволі популярну функцію, яку хоче додати у свій автомобіль кожен водій і пасажир. А саме про шумоізоляцію та віброізоляцію автомобіля. Всі знають, що дороги в Україні в дуже занедбаному стані, і цей феномен на собі відчувають всі автовласники щодня, вмикаючи запалювання автомобіля. Плюс різні погодні умови, і зовнішні чинники, такі як завантаженість міста автомобілями, шум міста і так далі. У більшості автомобілів, які випускаються з заводу, обезшумка не робиться, оскільки це призведе до подорожчання собівартості автомобіля, а надалі до його нездатності до конкуренції на ринку, тут важливі кожні 200-300 $.
Тому шумоізоляцію в автомобіль встановлюють, тільки на автомобілі преміум класу. Купити шумоізоляцію мало! Її ще й потрібно правильно закатати і до різних деталей кузова потрібно застосовувати різну товщину віброізоляції і шумоізоляції. Тобто без знань цього вона може бути неефективна. З цього як люди які займаємося цим видом послуг, рекомендуємо вам звернутися до нас, для початку за консультацією, а надалі і за шумоізоляції автомобіля в Києві. Чому процес шумоізоляції автомобіля не може коштувати дешево? Відповідь проста. Під час віброізоляції машини і шумоізоляції, залежно від ділянки роботи, інтер'єр потрібно повністю розібрати на даній ділянці робіт, а потім вже помити, потім йде процес знежирення поверхонь, далі за допомогою будівельного фена, ножа і спеціального валика вкочувати кожен сантиметр наносяться віброізоляції у всіх нерівностях, і куточках! А потім поверх цього потрібно наклеїти шумоізоляцію і прорізати всі технологічні отвори, і красиво укласти її стик до стику, щоб вона не стирчала, бо це може надалі завадити збірці салону автомобіля. Тепер, я думаю, ви розумієте, що робота з шумоізоляції автомобіля, процес складний і вимагає певної за це оплати. На фото ми покажемо як відбувається цей процес! Почнемо з розбирання салону, це за умови повної шумоізоляції автомобіля.
Після того, як ми демонтуємо всі сидіння і пластикову обшивку, карти, пороги, стелю, загалом все все, що заважає нам дістатися до металевого каркаса автомобіля. Дуже акуратний демонтаж і монтаж салону це завдання не з простих, так як чим новіше автомобіль - тим важче він розбирається, тому такі роботи потрібно робити тільки професіоналам, якими ми стали за рік роботи. Оскільки після обклеювання пластикових елементів автомобіля, з'єднати їх між собою стає складніше, оскільки всі стики пластику проклеюються антискрипом, щоб прибрати сторонні звуки тертя.
Під час розбирання автомобіля найважливішим фактором є те, щоб майстри покроково запам'ятовували, що куди кріпиться, і послідовність збирання, за допомогою схем, які під час розбирання можна собі малювати, і ще, оскільки в автомобілі всі шурупи та болти різні, їх потрібно сортувати в окремі коробки та підписувати, де з дверцят, а де, скажімо, з підлоги, або порогів.
Давайте разом розберемося що ж є основним передавачем шуму в автомобілях? Найголовніший елемент, який дає гул під час набору швидкості, а також шум гуми, особливо зимової, а також під час розгону - це арки, що розташовані навколо коліс, найчастіше їх не оброблено, а в деяких випадках їх можна накрити кожухом шумопоглинача, що трапляється лише на німецьких автомобілях, і, безперечно, це трохи допомагає. Давайте розберемо як ми виробляємо шумоізоляцію арок в нашому Установчому Центрі Кілогерц. Насамперед ми, звісно, розбираємо ту зону, де проводитимуться роботи, як передні, так і задні арки можна робити, як зовні, так і з салону, але, зазвичай, задні кращі та мають більшу площу зсередини салону, а передні - зовні, розповім, чому так, тому що передні арки з салону займають дуже мало місця, і воно обмежене педалями, або торпедо. Тому більшу площу можна обробити зовні, під час шумоізоляції арок, ми демонтуємо колесо і підіймаємо автомобіль або на підйомнику, або на спеціальному домкраті, щоб можна було зручніше працювати. Потім відбувається процес демонтажу підкрилка, він буває або ганчір'яний, або пластиковий, у разі ганчір'яного його обробка під питанням, оскільки до махнатої і брудної ганчірки проблематично щось приклеїти.
Наступний етап, це мийка водою самого металу і підкрилка від бруду і олійно-мастильних речовин, там їх, як правило, дуже багато. Після миття водою ми висушуємо ці елементи і починаємо обробляти знежиркою або антисиліконом, щоб поверхня була без жиру, який згодом змусить матеріал відклеїтися, так як не буде хорошої геодезії. І тільки після всіх цих процедур - ми можемо приступити до нанесення й укладання віброізоляції, яка є основним шумопоглиначем під час шумоізоляції автомобілів. Для цієї процедури прості і бюджетні матеріали не підходять, оскільки вони мають слабкий клейовий шар і не дуже добре тримаються - тому ми використовуємо тільки матеріали преміальних лінійок, у них найкраща геодезія з металом і максимально липка мастика, яка не боїться взаємодії з вологою, водою та брудом, а також морозом і теплом, а в цьому місці всі ці фактори присутні постійно. Для обклеювання арок ми використовуємо матеріал товщиною 3 мм або навіть 4 мм, все залежить від бюджету і анатомії автомобіля, так як в деяких моделях місце обмежене і підкрилок потім може не стати на своє місце.
Після цих процедур, покажемо вам як робиться шумоізоляція дверей автомобіля. Найчастіше під час розбору дверних карт ми бачимо заводську шумоізоляцію в такому вигляді:
Погодьтеся, що целофановий пакет навряд чи захистить від проникнення шуму. Його ми, звісно, демонтуємо, і бачимо внутрішність дверей, що являє собою голий метал. Даний целофан в дверях служить для того, щоб волога не потрапляла в ту частину дверей, де пластикова карта, в тій частині дверей, як правило, багато блоків з електроннікою, які часто коштують космічних грошей, тому ми так само закриваємо ці технологічні отвори.
Там не те що звук проходить, так він там ще й гуляє) Далі ми знежирюємо двері і приступаємо до нанесення віброізоляції, яку підігріваємо за допомогою спеціального фена для того, щоб вона краще притиснулася до металу, бо стає більш еластичною. Це дуже важливий шар під час шумоізоляції автомобіля, оскільки він перший бореться з основним шумом, тому його потрібно максимально правильно укласти, ми робимо в хороший нахлест, тим самим робимо більшу жорсткість дверей. І так само виклеюємо максимально по всіх кутах, щоб без пропусків, і добре викочуємо валиком, щоб весь матеріал притиснувся максимально до металу.
Нагадуємо, що замовити повну шумоізоляцію автомобіля Київ, можна зателефонувавши нам за номерами телефонів, у розділі Контакти. Спеціальним валиком ми її розгортаємо по металу і всіх внутрішніх частинах дверей. Потім після нанесеного шару, ми всередину дверей наклеюємо шумоізоляцію у вигляді матеріалу софт, це спінений матеріал на клейовій основі, який буває різної товщини. Зазвичай у двері клеїться віброізоляція товщиною 2 мм, 2.2 мм, 2.3 мм.
На наступному фото показано, внутрішній шар віброізоляції з наклеєним на нього шаром шумоізоляції. Другий шар наносимо і таким чином робимо шумоізоляцію, сендвічем у два шари, що дає максимальні результати поглинання зовнішнього шуму. Так само другий шар шумоізоляції є і теплоізолятором в авто, він, як термос, тримає тепло взимку довше в автомобілі на кілька годин, а влітку зберігає прохолоду кондиціонера на довше.
Усе зовнішня частина дверей заклеєна зсередини, тепер потрібно прибрати вібрації і шуми зсередини, тому ми закочуємо повністю всі технологічні отвори у фільонці дверей, і власне всю саму фільонку. Це так само важливий шар - він третім бар'єром гасить шум, що проникає в салон, так само він прибирає резонанс від роботи динаміків у дверях, оскільки під час заміни акустики в авто динаміки стають потужнішими і дають більшу хвилю, яка перетворюється на деренчання деяких елементів дверей і карти. Так само, таким чином ми правильно оформляємо мідбас у дверях, ми робимо для нього, так би мовити, закритий ящик - і мідбас відіграє зібраніше і глибше, з'являються більш виражені низькі частоти.
Це готово, і тепер останній штрих у цьому процесі по дверях - це підготовка самої пластикової карти для усунення тертя і деренчання. Карта проклеюється невеликими шматками віброізоляції і потім вся заклеюється матеріалом, який схожий на поролон на клейкій основі, так званий маделін. Або це пірамідка, яка максимально забиває простір між картою і дверима, тим самим не даючи проникнути шуму в салон остаточно.
Далі двері збираються, і ми переходимо до багажника і молу автомобіля: На підлогу рекомендовано укладати віброізоляцію трохи товстішу, скажімо 3 мм. Під час укладання матеріалу потрібно укладати без пропусків і так само в нахлест, щоб зробити максимальну жорсткість, так би мовити додати ребристість. Ми пропонуємо різні матеріали на вибір під будь-який бюджет, так само маємо матеріали зі зменшеною вагою, так би мовити полегшені, щоб не максимально навантажувати автомобіль.
І багажник укочується за такою самою схемою, охоплюючи боковини, які обклеюють під самий верх і в глиб, задню панель від підлоги і до замка багажника, а також важливий момент, це обробка задніх арок, шумоізоляція арок автомобіля. Колісні арки - це осередок шуму, адже колеса піднімають шум під час їзди асфальтом, і цей шум іде в салон, а ще гравій, пісок і вода, що летять, вдаряються в локер, перетворюються на шум, і він іде відповідно в салон. Тому ми укочуємо колісні арки дуже добре віброізоляцією, потім тепло-шумоізолятором, а якщо ви замовили ще преміум-шумоізоляцію, тоді ми на арки і днище автомобіля наносимо і третій шар, блокатор - який зробить свою роботу на ура, усунувши залишковий шум.
Багажник і підлога відносяться до найскладніших ділянок для прокочування, оскільки там метал постійно вигнутий, і дуже багато кутів і важкодоступних місць. Потім ми так само обклеюємо багажник і підлогу шумоізоляцією. Оскільки шумоізоляція підлоги і багажника - найдорожчі послуги, то і на виході вони дають один із найкращих результатів з усунення шумів дороги, коліс, і шуму від потрапляння в ями. Оскільки під час набору швидкості, опір вітру йде під автомобіль, тим самим створюючи гул і ще плюс гул від коліс - це приносить максимальний дискомфорт у салоні автомобіля. Але ми знаємо як його усунути.
Щоб усунути звук вітру і опору під час набору швидкості, а також зменшити шум від дощу, потрібно купити шумоізоляцію і зробити шумоізоляцію даху. Для шумоізоляції даху в авто рекомендовано використовувати матеріали, які полегшені, є віброізоляція зі зменшеною масою, або ж використовувати матеріал з товщиною 1.6 мм. Усе це для того, що дах зроблено з найтоншого металу, і під час наклеювання важкого матеріалу дах може трохи обвиснути.
На фото нижче, показана штатна віброізоляція даху автомобіля, дуже щедро. Але останнім часом автовиробники перейшли навіть не на штатну віброізоляцію, а на картон, який вони просто приклеюють до даху, адже там, де не видно - можна наклеїти все, що душа забажає. Ми, звісно, так не клеїмо, у нас завдання укласти 100% поверхні матеріалом, та ще й у 2 шари.
Дах дуже тонкий, тому потрібно акуратно зняти штатну віброізоляцію, і укатати нову! Найбільший прихід від шумоізоляції даху ви відчуєте під час їзди трасою, на швидкості понад 90 км і під час проливного дощу, коли зверху не буде свисту і ударів крапель об дах - це кайф, це тиша, яка вас не дратує, а дає можливість розслабитися.
Далі ми як завжди зверху наносимо шар шумоізоляції софт, і можемо одягати дах назад. Що це нам дасть? За допомогою шумоізоляції даху автомобіля, ми приберемо зайвий звук від падіння дощу на дах, і сторонні шуми від опору корпусу автомобіля з вітром. Далі перейдемо до шумоізоляції полиці автомобіля. Цей вид робіт здебільшого роблять під час встановлення в задню полицю автомобіля потужних динаміків або сабвуфера, оскільки метал полиці так само неміцний, то він легко піддається вібраціям від гри динаміків і сабвуферів, і чудово передає ці вібрації на кузов автомобіля, тому ми рекомендуємо зробити хоча б віброізоляцію полиці в автомобілі, перед встановленням динаміків або саба. Ось кілька прикладів наших робіт: Полиця під 2 сабвуфери, полиця проклеєна з двох сторін, віброізоляцією 4мм, що є однією з найбільш товстої у виробництві.
Ще важливий фактор при отриманні комфорту в автомобілі, це якщо у вас дизельний автомобіль, або ви хочете прям максимальний результат - це шумоізоляція капота автомобіля, після шумоізоляції капота звук не виходить з під капота, а консервується всередині, так само автомобіль швидше прогрівається в холодну пору року.
Також не менш важливий фактор під час повної шумоізоляції автомобіля - це антискрип салонного пластику та обшивок, а також повна перевірка всіляких гофр і проводки, яка може шелестіти або скрипіти під час їзди по ямах або нерівних дорогах. Ми це все переглядаємо і усуваємо, оскільки увага до дрібниць - дає повний комфорт замовнику. Всі пластикові елементи салону, зміцнюємо і армуємо віброізоляцією і потім затягуємо в м'який матеріал, який прибере всі скрипи і тертя.
У висновку хочемо сказати, що користь від шумоізоляції авто і віброізоляції авто настільки порадує вас, що це варто спробувати, плюсами цієї функції стануть покращена чутність акустичної системи всередині автомобіля, при повній шумоізоляції автомобіля в Києві, прибереться до 80% сторонніх шумів із зовні, в салоні автомобіля вам стане комфортніше перебувати, і це створить затишок у вашому автомобілі. Ціна шумоізоляції авто Київ, ви можете подивитися в розділі: Ціни! Для замовлення шумоізоляції вашого автомобіля вам потрібно зателефонувати до нас проконсультуватися, і привезти автомобіль до нас в Майстерню Автозвуку "KHZ_INSTALL", за адресою: Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська 24. Карту проїзду до нас ви можете подивитися натиснувши - ТУТ!
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"