Всім привіт, покажемо вам нашу чергову роботу по дооснащенню автомобіля Range Rover VELAR шумоізоляцією, ви скажите навіщо - це ж преміум? Так це преміум - але до того моменту як ви на ньому проідитесь або подивитесь як він оброблений з заводу, ситуація не найкраща - і достатньо гірша ніж і німецького автопрому. Задача зробити автоміль максимально комфортним і тихим для дальніх поіздок - щоб в дорозі можна було відпочивати і не іхати з гулом, декілька годин. Так як у авто Range Rover VELAR дуже велика панорамна криша, тому немає сенсу іі робити, тому що вона на 80-85 відстоків даху, тому ми спрямуємо краще зусилля ще на наружні колісні арки, які обробимо як зсередини так і ззовні - щоб погасити максимум шуму від дороги і коліс.


Також у нас буде ще один єлемент котрий ми не будемо чіпати, це торпедо - так як від неіі немає нарікань, краще іі не чіпати - лише у випадках коли на неі є скарги, або автомобіль був у великому дтп - де компоненти могли зміститись або зламатись, а також у випадках старих авто. Тут з цим немаж ні одного нарікання.
Стартуємо з розбору всього авто, що таке шумоізоляція - це обробка металевих частин кузова вібропоглинаючими та шумопоглинаючими матеріалами, для усунення потрапляння шуму в авто. А також повна обробка пластику - щоб фінально закрити часткові шуми що проникли, та усунути скрипіння пластику і проводки по салону.
Почнемо з полу багажнику і боковин, в них також входять і колісні арки. Розбираємо повністью багажник Range Rover VELAR - проводим мийку і обезжирення металу, а також частково демонтуємо деякі блоки, щоб провести оклейку за ними, без пропусків. Першим шаром ми наносимо преміальну віброізоляцію від Украінського виробника Acoustics, це Extreme 3 mm - це достатньо товста віброізоляція з крутим клейовим шаром матики, а ще іі високий плюс в тому що вона на 25% облегшена, що на комплексі - дозволяє зменшити вашу додаткових матеріалів.




Другим шаром ми нанесли також преміум матеріл Acoustics MultiMat - це 3-х шаровий матеріал який вмістив в себе самі нові технологіі - завдяки цьому три шари максимально гасять шум. Також в крилах були ніші, до яких не можна добратись щоб укласти матеріали і вкатати - бо це головне, щоб матеріал працював. Тому в ці місця, ми засунули шумопоглинач який іде у вигляді блоків синього кольору, які багато утискаються - а потім повертають свій попередній розмір, тим самим заповнюючи пусті порожнини, блокуючи шум ззовні.



Переходимо до шумоізоляціі підлоги Range Rover VELAR, після розбору ми глянули - що на підлозі штатноі шумки майже немає - як і по всьому кузову, тому ми витягнемо максимум результату. Оброблюємо поверхню по максимуму віброізоляцією Xtreme X3 - 3мм щоб результативно створити тишу в салоні, заходяти прям під торпеду по максимуму - щоб захопити і передні арки із салону. Другим шаром укладаємо також 3-х слойний матеріал, який в парі з віброізоляцією створює максимальний єффект тиші.





Рухаємось далі, настпним єлементом у нас іде капот, капот дуже важливий теж але у дизкльних авто, тут у нас як раз дизель, він дуже гучний - і за допомогою шумоізоляціі капоту Range Rover VELAR ми заблокуємо шум мотору під капотом, і зменшимо потрапляння шуму як в салон так і ззовні авто, робимо більш легкою віброізоляцією а також теплопоглиначем з фольгованим слоем, що буде відбивати спеку від мотору щоб не перегріти матеріали.
Наступний єлемент в шумоізоляціі салону Range Rover VELAR це кришка багажнику, вона дуже цікава, і мало розбірна - вона іде цільним каркасом з жорсткого пластику який вмонтований в метал, і має лише одну кришку, для того щоб обслуговувати нутрянку. Ми розбираємо що можна, і проводимо монтаж віброізоляції на ті частини які можна. А далі обробляємо всю проводку антискрипом, щоб прибрати шуршання та скрипи, а також обробляємо весь пластик - шматками віброізоляції, щоб скріпити пластик і зашиваємо мягкими матеріалами та антискрипом.
Наступний єтап- це встановлення шумоізоляції на двері Range Rover VELAR - двері це одні з головних єлементів які пропускають багато шуму, тому іх можна обробити в 4 шари - і дістати максимальний єффект. Розбираємо двері, потім знімаємо пластикові щити, щоб дістатись в середину двері - і якісно обробити наружний шар металу. Першим шаром наносимо віброізоляцію товщиною 2.3 мм лінійки Xtreme, далі другим шаром клеімо 2-х слойних матеріал на мастичній основі, який гарно поводить себе у вологому просторі і не відклеюється, і має дуже високі показники шумопоглинання і теплоізоляції.

Ідем далі - і тепер ми зашиваємо пластиковий щит і метал який навкруги, щоб зробити більше жорсткий щит - це погасить резонанс від гри динаміку і прибере цю хвилю, яка породжує неприємні звуки пластику і металу. А далі ми переходимо на пластикову карту, це один із головних джерел шумо і дверях, пластик тут дуже рідкий і не плотний, що дуже сильно гуляє при ізді по ямах, і майже не має штатної шумоізоляції, ми це виправимо. Армуємо карту віброізоляцією - щоб зробити її жорсткою - а потім повністью зашиваємо мяким матеріалом товщиною 15мм хвилею, що дуже якісно гасить шум і притискає всі єлементи дверей, щоб вони не тарабанили.




Наступний єтап - це шумоізоляція арок Range Rover VELAR, ця процедура дуже єффективна особливо навіть коли ви не робите комплекс, а хочете зробити частково окремі єлементи, до самих шумних єлементів в авто, ми вносимо шумоізоляцію колісних арок ззовні та шумоізоляцію дверей. Автомобіль підіймаємо на підйомник, демонтуємо колеса і локери, потім гарно вимиваємо поверхню куди будемо наносити матеріали. Потім проводимо обезжирення поверхні і наносимо віброізоляцію товсту для максимального поглинання шуму. Та другим шаром наносимо шумоізоляційну мастику, яка мває густу структуру, наносимо в декілька шарів, і чекаємо висихання - після висихання вона працює як шупоглинач і антикор, дуже зручно і якісно.


В кінці ми також оброблюємо локери, спереду вони пластикові - тому на пластик ми наносимо віброізоляцію по максимуму а зверху вклеіли штатні шумоглиначі. Сзаду у нас тряпчані локери, вони з прессованого ворсу, віброізоляція на них не клеіться, тому ми їх оброблюємо шумоізоляційною мастикою, чекаємо поки висохне і монтуємо локери на місця і все збираємо.
Такі роботи ми проводимо часто і маємо досвід у роботі по різним авто, такі роботи ми проводимо за 4-5 днів, залежить від загруженності Майстерні, пропонуємо повний фотозвіт та гарантію на роботі, звертайтесь!
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"