Друзі всім привіт, настала і рубрика шумоізоляція автомобіля Mercedes Viano, скажімо правду кажучи, це автомобіль преміум сегменту Мерседес, але коли на ньому проїхатися, то ти тільки розумієш, що оздоблення салону та пластик, ну і ходові якості преміум, можливо, є, а от комфорт у салоні далеко відстав від преміуму. Всі пластикові елементи деренчать на ямах, на швидкості понад 90 стоїть гул у салоні, від опору вітру, і чутно все, що відбувається зовні. Наш замовник не довго думаючи, погодився на нашу пропозицію зробити його максимально комфортним і тихим, за допомогою шумоізоляції.
І так автомобіль виглядає так, це остання і свіжа модель Мінівен Мерседес.
Починаємо, звісно, з розбору салону і, грубо кажучи, всього автомобіля зсередини, тільки торпедо ми не чіпаємо, а шумимо під нею максимально, скільки можна дістати, адже процес демонтажу та монтажу торпедо і її шумоізоляція займають зайвих 3 дні, а в нас термін виконання був обмежений, вона залишилася на місці, та й вона реально не тривожила замовника.
Починаємо робити автомобіль зверху вниз, а значить першою почали робити дах, він тут дуже великий і йде по всьому периметру автомобіля, тому він має високу парусність і на великій швидкості починає йти хвилею та шуміти, та й погляньте скільки завод Мерседес наклеїв шумки з заводу, просто сміх, над водієм її взагалі немає)
Дах автомобіля спочатку ми трохи так би мовити армуємо, це перший шар, який зміцнює голий метал, а потім повністю заклеюємо полегшеним матеріалом фірми Acoustics лінійки XTREME завтовшки 3 мм, коли ми отримали так би мовити моноліт і дах повністю заклеєний віброізоляцією, ми робимо другий шар - це тепло-шумоізолятор SPLEN 6. Який дасть змогу зберегти тепло в автомобілі взимку, а також прохолоду від кондиціонера влітку, і прибере остаточно шум зовні.
Рухаємося далі і у нас ще є ляда, яка піднімається на пневматичних амортизаторах, її не можна сильно обтяжувати, тому в неї клеїмо мінімум матеріалів, і вони полегшені тієї самої лінійки, пластик ми доопрацьовуємо м'якими матеріалами, які є антискрипом, а також ущільнюємо пластик, за допомогою обклеювання його віброізоляцією, він стає більш глухим, і таким, що не є рідким.
Далі йдуть боковини, і підлога, вони так само дуже мало оброблені з заводу, тому пропускають багато шуму з під коліс - це арки, і днище дуже гучне, бо по ньому летить вода, гравій і шум від вітру. Днище Mercedes Viano ми обклеїли найтовстішим матеріалом такого ж бренду, тільки іншої лінійки PROFY, товщина 4 мм. Так само арки обробили ним, як спереду в ногах у водія, так і ззаду, обклеїли з нахлестами, для максимального результату, на бічні стінки та дверцята ми нанесли матеріал так само Profy, тільки меншої товщини - 2,2 мм, для цього завдання буде з головою.
Хочемо сказати, що до шумоізоляції автомобілів ми ставимося з великою відповідальністю, тому що ми довгі роки працюємо не для того, щоб мінімізувати витрати за матеріалами, а передусім на репутацію, ми не показуємо тільки найкращі роботи, які ми робимо під камеру, а ми робимо так будь-який автомобіль, не залежно від бюджету! Та й у нас при замовленні будь-якої шумоізоляції - завжди присутній повний фотозвіт!
І так, коли ми обклеїли всі боковини і днище автомобіля вібропоглиначами, ми переходимо до обклеювання тепло-шумоізолятором, це важливий шар у будь-якій шумоізоляції, бо він слугує термосом, у будь-яку пору року. Це готово:
Наступний елемент це двері, двері Mercedes Viano не найгаласливіший елемент цього автомобіля, вони пригнічують шум зовні, за допомогою дуже товстої фільонки дверей із пластику, так би мовити щит. Але оскільки в будь-якому іншому автомобілі двері є одним з найбільших провідників шуму, ці ми зробимо по максималці, всередину дверей ми клеїмо серію XTREME 2мм полегшену, на неї наносимо Сплен 4, це 2 шари, потім повністю обклеюємо щит із пластику, це 3-й шар, а також пластикову карту зміцнюємо віброізоляцією з повним обклеюванням м'яким матеріалом, для захисту від скрипів і шумоізоляції. Двері у нас завжди складаються з 4 шарів, це як отче наш))
Наступний елемент це капот Mercedes Viano, мало хто вірить що капот приносить якийсь результат, шумоізоляція капотаMercedes Viano реально порішала з комфортом, оскільки автомобіль дизельний, а всі знають, що дизельні мотори дуже гучні, його стало чути набагато менше, але обклеювання капота було, напевно, найважчим завданням, оскільки він увесь у ребрах, які випирають, і залізти всередину, можливо тільки через щілинки в ребрах, руки були червоними і з порізами. Виглядає це так, матеріал так само беремо полегшений, щоб не перевантажувати опори капота.
Так само в шумоізоляцію автомобіля, завжди входить обробка всього салонного пластику, це стійки всі, вставки в карти, карти, обшивки, якісь заглушки, все, що може деренчати, все це ми обклеюємо, і віброізоляцією, і повністю шумоізоляцією, а також підлокітник, загалом все, що ми знімаємо, так само в ході шумоізоляціїMercedes Viano перевіряються всілякі гофри, які можуть терти об кузов, і сполучні клеми, які можуть бовтатися - все це ми обробляємо м'якими матеріалами і приклеюємо до кузова.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"