Всім привіт, сьогодні у нас знову рубрика шумоізоляція автомобіля в Києві, власне там, де ми і перебуваємо, під час жорсткої конкуренції на ринку автомобілів, дуже часто зараз постає питання, як заощадити на виробництві автомобіля, звісно, потрібно економити на тому, чого не видно під час огляду автомобіля, значить, цього не повинно бути видно - і те, що є анатомією, - а це, на жаль, шумоізоляція! Ми 6 років робимо автомобілі і прокачуємо їх по шумоізоляції, і сміливо можемо вам сказати, що що новіша модель - то дедалі менше і менше вона оброблена шумоізоляційними матеріалами - так це факт! І наш наступний гість просто здивував нас своєю якістю збірки і, власне, шум, що з'являється в салоні при наборі швидкості, збільшив наші очі в рази, а тріск пластику добив, так би мовити постріл в голову - зустрічайте Mercedes C-classe свіжий:
Ось знаєте іноді приїжджає замовник і каже - мене турбує полиця і двері, або арки - але ж ця машина, шуміла вся, та друзі це ж Mercedes! І так завдання стояло зробити її максимально тихою, а це в той же час і комфортною, і так само не обтяжувати її максимально. Прийнято, нами було запропоновано варіант зробити її всю полегшеною віброізоляцією фірми Acoustics серії Xtreme, що важить на 30% легше і має дуже високий коефіцієнт поглинання шуму, і днище зробити не в 2 шари як завжди, а в 3 шари з використанням матеріалу Noise Block, який не залишить шансів шуму - знизу автомобіля.
Під час повної шумоізоляції автомобіля, насамперед ми розбираємо весь салон і багажник авто до кістяка, так би мовити, і миємо кузов, очищаємо від пилу та сміття, а також демонтуємо дроти і всі блоки, які можуть заважати укладанню матеріалів.
Насамперед, звісно, робимо дах автомобіля, оскільки автомобіль потрібно робити зверху вниз, щоб не зіпсувати матеріали, ті, що вже нанесли знизу, після розбору даху автомобіля стало зрозуміло, що він доволі великий, а ребер жорсткості - реально немає. Значить ми їх зробимо, оскільки під час набору швидкості, дах починає плавати через опір вітру, і через це з'являються сторонні гули. Проводимо армування даху, пластами жорсткої віброізоляції, щоб зробити міцний каркас. І поверх цього каркаса наносимо вже полегшений матеріал Acoustics Xtreme, товщиною 2 мм, ми заклеюємо весь дах, щоб, так би мовити, ніде не пропустити шум) Після того, як зробили шумоізоляцію даху Mercedes вібропоглинаючими матеріалами, переходимо до третього етапу - обклеювання тепло-шумоізолятором Soft, який дасть змогу зберегти тепло взимку в автомобілі довше, а влітку так само триматиме прохолоду кондиціонера. Обклеюємо весь дах - і у нас по ньому все, збираємо і перед цим ще перевіряємо всі дроти на антискрип, щоб нічого не деренчало і збираємо.
Йдемо далі і наступний елемент, який ми доопрацьовуємо, - це полиця, вона дуже не маленька, як для автомобіля купе, і, звісно ж, це вплине на сторонній шум під час потрапляння в яму або їзді по бруківці. Полицю демонтують і всю закочують віброізоляцією, далі всі дроти і стики обклеюють м'якими матеріалами, а саму полицю збирають шматками віброізоляції і повністю обклеюють м'яким хвилястим шумопогнічувачем, який зупинить шум і не дасть пластику тертя з виперуючими елементами. Полиця готова і збирається на своє місце.
Рухаємося далі і наступні елементи це боковини і днище салону. Боковини литі і не мають технологічних ніш, тому їх обробляють тільки зсередини віброізоляцією, залишаючи тільки точки для кріплень обшивки, і потім наносимо тепло-шумоізолятор Splen, таким чином утворюємо, так би мовити, сендвіч із матеріалів, які одразу гасять весь сторонній шум.
Днище салону, його ми обклеюємо більш товстою віброізоляцією, завтовшки 3 мм, оскільки там дуже агресивне середовище і гул від дороги, і опір вітру. Все днище разом з арками ми обробляємо добре і без пропусків, далі наносимо другий шар - це Splen вже знайомий вам матеріал, тепло-шумоізолятор, і третій шар, який ми клеїмо за умови преміальної шумоізоляції, це фінальний блокувальний шар під назвою Noise Block, який вирішує раз і назавжди питання зі стороннім шумом, і його великий плюс, що він плоский і не збільшує рівень підлоги. Виглядає він так:
Шумоізоляція Mercedes C-klasse 205 рухається своєю чергою, і салон автомобіля ми вже обробили, на 80 відсотків, і на завершення скажу, що весь салонний пластик, це консоль, боковини, всі пластикові деталі і стійки, ми також обробляємо м'якими матеріалами, щоб на тлі повної тиші не отримати скрип пластику.
Наступний елемент це двері, двері в автомобілях класу купе займають більше половини салону, і тому через них чути багато чого ззовні, їх, звісно, ми так само обклеюємо, єдина відмінність від усіх інших елементів, які ми піддаємо шумоізоляції, це кількість шарів. Двері у нас обклеюються в 4 шари, це максимальна шумоізоляція дверей і так би мовити правильна за технологією. Два шари віброізоляції, внутрішню частину і фільонку дверей, обклеюємо повністю, і таким чином робимо ще правильне акустичне оформлення дверей, що завжди призводить до максимально хорошої роботи акустики! Це не менш важливо, тому що під час шумоізоляції ви отримуєте не тільки комфорт, а й краще і глибше звучання акустики. Потім шар Soft - це тепло-шумоізоляція і повне доопрацювання пластикової карти, методом армування пластику віброізоляцією, а потім повністю обклеюємо м'яким хвилястим матеріалом, для того, щоб забити всі простори, де може пройти шум, і для повного антискрипу карти з металом.
Так само під час шумоізоляції замовник попросив і замінити акустику в задніх нішах, ми запропонували чудовий варіант, акустика Італійського бренду Audison, її плюс, що в неї невелика посадкова глибина, якщо трохи глибше - то не влізе!
Так само у нас є багажник, який потребує шумоізоляції, тому переходимо до нього, він обклеюється так само само, як і салон, днище з арками - товстіший матеріал, боковини та кришка багажника - легший, обклеюємо максимальну площу та поверх наносимо тепло-шумоізолятор, який сендвічем боротиметься з шумами ззовні авто. І третій шар, як і в салоні, це блокувальний шар, результат такий, і вийшло ще дуже красиво, шкода, що все закрито буде під обшивками.
Далі ми переходимо на капот, він має не маленький розмір, і так само потребує обробки, щоб запечатати шум двигуна під капотом, і тільки на високих оборотах було чутно двигун. Так само робимо в два шари, шар віброізоляції полегшений і шар тепло-шумоізолятора, потім весь цей простір закривається штатним щитом захисним, тому нічого не видно під капотом, але результат є. З цим закінчили, і капот Mercedes c-klass зашумлений.
Так само ми робимо зовнішні арки, повна шумоізоляція - це повна) Знімаємо підкрилки, і очищаємо метал від бруду і підкрилки, обклеюємо віброізоляцією, товщиною 3 мм, такого ж бренду, для цього завдання краще не знайти. І підкрилки з пластику, так само заклеюємо, таким чином ми прибираємо шум від каміння, що летять об пластик, води, гравію і піску - дана шумоізоляція реально гасить всі непередбачені ситуації зовні. Тому ось таке рішення ми робимо для максимального захисту від сторонніх шумів.
Дана шумоізоляція Mercedes C-klasse 205 в нашому Установчому Центрі робиться за 4-5 днів, але результат не залишить вас байдужим!
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"