Чим новіше виходять автомобілі з заводу, тим більше з метою економії авто виробники економлять на шумоізоляції автомобілів, та й що будемо приховувати, на всьому економлять! Всі прекрасно знають, що зайвий шум дороги і сторонні шуми, дуже відволікають водія в дорозі, а також глобально стомлюють, оскільки водій в середньому кілька годин на день перебуває в автомобілі.
Наступний замовник звернувся з даною проблемою в його автомобілі VW T5, оскільки цей автомобіль у нього пов'язаний з роботою, то в ньому він проводить дуже багато часу в далеких поїздках, на великій швидкості, гул у кабіні автомобіля стояв не слабкий, так як автомобіль досить високий, і при великій швидкості має високий опір вітру. Завдання стояло таке: зробити максимальну шумоізоляцію кабіни, як усередині, так і деяких елементів із зовні, так би мовити максимальний ефект. Ми запропонували зробити:
Починаємо демонтувати всі елементи кабіни, мити все і знежирювати перед нанесенням віброізоляції. Ми все розібрали і представляємо вам потужну штатну віброізоляцію, яку робить завод VW.
Так до речі, перегородка між кабіною і багажним відсіком була вже зашумлена до нас. Почнемо з дверей, як правило, найосновнішими джерелами шуму в автомобілі є двері і дах, двері ми робимо в 4 шари, далі ми покажемо, як відбувається процес: Перший шар віброізоляції ми вкочуємо всередину дверей:
Віброізоляцію ми використовуємо Українського виробника Acoustics, найкраща в категорії ціна\якість. У двері ми поклали віброізоляцію товщиною 2.2 мм. Потім на віброізоляцію ми нанесли софт 6 мм, це шумо-тепло ізоляція.
Переходимо до фільонки дверцят, обклеюємо її так само само, віброізоляцією 2.2 мм, для того щоб прибрати вібрації від роботи динаміка, а так само додатково відфільтрувати шум із зовні.
Останній етап підготовки дверей, це ущільнення дверної пластикової карти за допомогою шматків віброізоляції, так зване армування, і потім клеїмо м'який матеріал на клейкій основі під назвою Демпер 5мм. Він допомагає прибрати тертя пластику об дроти і опуклі елементи фільонки дверей.
Далі шумоізоляція стелі VW T5, розібрану стелю ви вже бачили на попередніх фото, тепер ми її закочуємо віброізоляцією по всьому периметру, товщина так само 2.2 мм, стеля дуже м'яка та еластична, за умови високого опору вітру, вона починає гуляти та сильно резонувати, тому належить до основних джерел шуму.
Після нанесення і укочування першого шару шумоізоляції стелі, ми наносимо тепло-шумо ізолятор сплен 4 мм, на відмінному клейовому шарі, він дуже добре тримається і довговічний, а так само на всі 100 відсотків виконує свої функції.
Стеля готова, так само ми не великими шматочками віброізоляції проклеюємо ребра і панелі, щоб прибрати резонування і зробити їх не такими дзвінкими.
Далі йде шумоізоляція торпеди, що це таке? з роками всі пластикові елементи в будь-якому автомобілі, втрачають свою жорсткість і функції, так само вони розбалтываються і на з'єднаннях між пластиковими елементами з'являється дуже характерний і дратівливий скрип і тертя, тут були теж сторонні скрипи, а також, користуючись нагодою, ми вирішили і обезшумити частково і моторний щит, а також металеві елементи під торпедо. Хочемо сказати, що шумоізоляція торпедо належить до найскладніших елементів шумки автомобіля, оскільки вона складається з багатьох частин, які потрібно знешумити й обробити антискрипом, і дуже не легка в демонтажі та монтажі.
Демонтуємо її, і бачимо, що тут не пошкодували м'якого матеріалу, але все ж таки багато елементів потребують обробки м'якими матеріалами, оскільки вони труться один об одного і створюють сторонні звуки. Потім зняту торпеду ми армуємо віброізоляцією, і максимально заклеюємо м'яким матеріалом, так само перевіряємо всі частини під торпедою і усуваємо тертя. Готово, монтуємо її на місце, всі частини де вона кріпиться, клеїмо антискрипом.
Настав час підлоги, вона об'ємна і так само потребує обробки шумопоглинаючими матеріалами, щоправда, на підлогу ми використовуємо товстіший матеріал, це Acoustics Profy A4, товщина 4 мм, і це максимально корисний матеріал для підлоги, він бронює її максимально, і вбиває шум, що з'являється внизу автомобіля, а так само частковий гул від коліс.
На нього ми наносимо сплен 4 мм, і добре притискаємо, для того щоб він максимально ліг по всіх ребрах і не сильно підняв рівень підлоги, це важливо!
Так при повній шумоізоляції VW T5, наша Майстерня зробила і капот, автомобіль дизельний і має підвищений звук роботи мотора, для того, щоб у салоні було тихіше, ми вже прокотили частину моторного щита, внутрішні колісні арки та фінальна стадія капот, він закриє шум всередині, під капотом. Він клеїться не весь, а тільки так би мовити в осередках, в яких з'єднуються два шари металу в будь-якому капоті. Спочатку віброізоляція, а на неї вирізаємо і клеїмо матеріал, який зробили для шумоізоляції капота, софт 6 metal, він стійкий до перегріву, і відштовхує тепло від себе, тим що має шар фольги.
І ось ми дісталися до останнього джерела шуму в кабіні - це колісні арки, при обробці підлоги, ми закочуємо і арки, так як вони є частиною статі, але це 50 відсотків усунення шуму, другі 50 це шумоізоляція зовнішніх підкрилків і зовнішніх арок. Як же це? У цьому автомобілі, нам не довелося знімати колесо або домкратити автомобіль, тут доступ до арок був нормальним. Для цього відкручуємо колісний підкрилок, миємо його і висушуємо, далі знежирюємо і вкочуємо найдорожчий і водостійкий матеріал з чудовими функціями, такими як дуже маленька вага при найвищих коефіцієнтах корисної дії. Це Acoustics Extreme 2, цим матеріалом ми обклеюємо підкрилок і підготовлені знежирені частини кузова автомобіля, які з'єднують колісні арки та кузов, бо підкрилок дуже дзвінкий і прекрасно переносить звук потрапляння в нього каміння, води та піску, після обробки він стає глухим, має такий вигляд:
Коли все готово, приступаємо до складання всього автомобіля, і перевірці всіх функцій працездатності, оскільки після таких глобальних розборів, потрібно всі елементи повернути на місце. Ми досить часто стикаємося з шумоізоляцією автомобілів і маємо великий досвід по роботі з різними марками автомобілів, тому готові прибрати шум і з вашого автомобіля. Ми робимо шумоізоляцію в Києві, як повного автомобіля, так і його окремих частин. Консультація та запис на шумоізоляцію, проводиться за телефонами в розділі "Контакти".
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"