Всім привіт, мова піде про комфорт в автомобілі, а саме про той комфорт, який нам пропонують автовиробники, а так як конкуренція на ринку автомобілів дуже жорстка - то на чому можна заощадити - звісно, на тому чого не видно! Відповідно це все що не може побачити замовник - проводка - з'єднувальні елементи і штатна шумоізоляція. Є правило - що чим дорожчий автомобіль, тим він більше доопрацьований по комфорту - але як люди, які розбирають в день по кілька автомобілів, можемо сміливо заявити, що ці тренди змінюються, і тепер навіть останній лексус - повністю голий всередині, так само відбувається і з іншими автовиробниками. Бренд Кіа впринципі ніколи не славився штатною шумоізоляцією - тому що б тут не зробити, в будь-якому разі буде чути результат.
Але ми не з тих інсталяторів, які працюють над тим - щоб просто зробити, а боремося за гарний результат, і знаємо що таке - щасливий клієнт.
До нас звернувся клієнт на автомобілі KIA Sorento - це великий позашляховик на 7 місць, автомобіль, який зроблений для великої родини і подорожей. Але ось мандрівок, на жаль, без хорошого комфорту, оскільки під час розгону і їзди трасою починається моторошний гул з боку дверей, а ще так само дуже чути звук коліс і дороги. Усе це через велику парусність металу дверцят і відсутність ребер жорсткості, а також тонкий метал на кузові автомобіля, який реально нічим не захищений і не оброблений.
Звісно, для такого автомобіля краще зробити повну шумоізоляцію - але таке рішення за бюджетом підходить не всім! Тому ми пропонуємо знешумити окремі частини кузова - так звані найпроблемніші та найгаласливіші частини кузова. До цих елементів, ми відносимо:
- двері
- колісні арки
- дах
В даному випадку замовник вибрав шумоізоляцію дверей KIA Sorento і шумоізоляцію арок KIA Sorento. Почнемо з дверей, щоб зробити добре двері і максимально правильно - потрібно їх розібрати максимально, тоді можна виклеїти максимальну площу поверхні. Отже, двері розібрано і знімаємо пластиковий щит, а також фіксуємо скло до верхньої частини дверей. І приступаємо до підготовки поверхонь - вимиваємо, і знежирюємо антисиліконом, витираємо поверхню і наносимо перший шар віброізоляції. Віброізоляція для даної шумоізоляції обрана бренду Acoustics - це Український виробник, який робить матеріали, які за якістю як зарубіжні - але за ціною не космос. Перший шар ми викладаємо матеріал в нахлест один на одного. Таким чином ми робимо додаткові ребра жорсткості для кволого металу, це додасть менших коливань двері на високій швидкості, а це призведе до зниження шуму.
Другим етапом ми наносимо другий шар матеріалу, робимо так званий сендвіч із матеріалів, який краще справляється із зовнішніми шумами, ніж вони окремо. Матеріал Софт 6 - це спінений каучук на клейкій основі, який дуже добре тримається і слугує теплоізоляцією, що тримає взимку тепло довше в авто, а влітку не пускає зайву спеку до салону та тримає прохолоду кондиціонера. Матеріал наносимо по всій поверхні попереднього матеріалу, без пропусків. І ось такий результат ми отримали, 95 відсотків поверхні металу, закатані шумоізоляцією в KIA Sorento.
Переходь до складання дверей, ставимо пластиковий щит, закріплюємо його і укочуємо віброізоляцію, це завдання найскладніше, адже весь пластиковий щит ребристий, тому укладати матеріал треба ретельніше, щоб максимально він прикотився. Так само цей шар зміцнює пластиковий щит, і прибирає резонанс від роботи динаміка, гасить хвилі, і, відповідно, блокує залишки шуму, що залишилися, після перших шарів.
Четвертий шар шумоізоляції KIA Sorento це підготовка дверної карти із пластику, вона доволі велика та квола, її обклеюють окремими шматками віброізоляції, щоб зробити її більш чесною та жорсткою, а потім повністю покриваємо м'яким матеріалом, який прибере всі тертя карти з металевою частиною, а також приберуть шум, що пройшов уже кілька етапів приглушення.
Щодо шумоізоляції дверей KIA Sorento закінчили і можемо переходити на другу зону, яка приносить дискомфорт в автомобілях КІА, це колісні арки, задні арки можна робити як з салону, так і ззовні, а ось передні, зсередини практично не видно, і добре їх зробити зсередини не вийде, тому робимо зовнішню частину і отримуємо максимальний результат. Тому і передні арки, і задні будемо обробляти ззовні. Для цього ми знімаємо підкрилки - спереду пластиковий, ззаду, як правило, ганчір'яний.І приступаємо до миття металу - чому це складна робота, оскільки це дуже брудна робота, при шумоізоляції арок KIA Sorento найголовніше - це правильно підготувати поверхню, вичистити від бруду, потім вимити кілька разів, оскільки зовні часто присутні ще жирні олії та всілякі мастила, які важко змити, і останній етап - це знежирення, щільне миття антисиліконом та витираємо насухо. Для шумоізоляції арок ми використовуємо матеріал Acoustics Xtreme, цей матеріал славиться своїм клейовим шаром, мастика настільки добре тримається - що зняти її фантастично складно. Матеріал укладаємо так само в нахлест з ребрами жорсткості, і максимально добре викочуємо за допомогою прикаточного валика. Матеріал беремо більш товстий для арок - ніж для дверей.
Другим шаром ми наносимо той самий Софт 6, який сендвічем з віброізоляцією не дасть шансів стороннім звукам у салоні. Матеріал для цієї зони ми вибирали ретельно - і їхні характеристики допоможуть прослужити їм максимально довго, навіть у такому агресивному середовищі.
Оскільки задній підкрилок ганчір'яний, з ним, на жаль, не проведеш роботи зі знешумлення, оскільки на нього нічого не клеїться. Тому ми проводимо роботи з переднім підкрилком, його так само добре вимиваємо і знежирюємо, і укладаємо віброізоляцію завтовшки 2 мм, щоб не сильно його обтяжувати, бо від перевантаження, він з часом скоріше за все відпаде, підкрилок ми виклеюємо на 70 відсотків, тому що передня частина його не потрібна, шум іде під бампер уперед - а там, де зона, що прилягає до кузова, - так усе максимально захищене. Дана шумоізоляція підкрилка прибирає шум від дзвінкого гравію, що летить, і так само піску і води.
Це зони з шумоізоляції автомобіля, які найчастіше замовляють у нашому Установчому Центрі Кілогерц, якщо ви хочете мінімальними вкладеннями поліпшити комфорт у салоні автомобіля - тоді телефонуйте і приїжджайте на консультацію до нас у Києві.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"