Всім привіт, ми продовжуємо й надалі робити нові інсталяції та пропонувати нові рішення для автомобілів, у гостях у нас легендарний джип BMW X5, зі стоковою акустикою, яка вже з роками втратила свої фарби, та й функціонал магнітоли вже застарів. Завдання зробити голосно і якісно, а також зробити гарну сабову ланку, і замінити магнітолу. автомобіль ми отримали ось такий:
Як завжди для того щоб отримати максимально якісний звук, потрібно зробити шумоізоляцію дверей bmw x5 e53, і ми робимо повне знешумлення дверей у 4 шари. Штатна шумоізоляція дверей складається з одного шару каучуку у вигляді щита, і одного шматка віброізоляції всередині дверей, ми це виправимо і перетворимо двері в короб для динаміків.
Обробляємо матеріалами фірми Acoustics, матеріали сегмента ціна\якість, та й ще один плюс виготовлені в Україні, підтримуємо українського виробника. Далі шар матеріалу Soft 6, це шикарний матеріал з великим поглинанням шуму.
Переходимо до фільонки дверей, яку потрібно закатати повністю щоб отримати максимальний ефект, виглядає це так:
Фінішуємо з ШВІ дверей підготовкою пластикової карти, її ми проклеюємо віброізоляцією, потім затягуємо м'яким матеріалом, щоб прибрати всі скрипи.
з цим закінчили, рухаємося далі, наступний етап - встановлення акустики і виготовлення проставочних кілець, кільця зроблені з фанери, ми працюємо тільки з цим матеріалом, закріплюємо кільця в дверях:
Тепер кілька слів про акустику, цей варіант ми дуже полюбили, це компоненти високої якості німецької фірми Grund Zero, лінійки Radioactive. У чому плюс даної акустики, в тому що дифузори даної акустики зроблені з алюмінію і дають один з найцікавіших деталізацій, і якість звуку. А так само тримають потужність! На фронт ми встановили компонентну акустику, на тил коаксіального типу. Компоненти GZRC 165 AL, коаксіали GZRF 65AL. Твітера ми розмістили в штатні місця, які розташовані під лобовим склом. Акустика опором 3 Ом, звучатиме голосніше.
У цьому проекті вирішили для фронтальних мідбасів зробити напрямні лопухи, як на штатній акустиці, і хочемо сказати, що ідея цікава, звук стає спрямованішим. Лопух зробили з шумоізоляції.
Акустика встановлена і ми рухаємося до установки магнітоли, спочатку в планах була установка магнітоли Kenwood, розміром 2 дін, але завдання стояло взяти магнітолу з максимальними функціями і наворотами, а Кенвуд не вражає таким спектром функцій, і якраз днями ми встановлювали 2 магнітоли фірми Incar, нового покоління, це наші улюблені магнітоли, і даний бренд випустив нову процесорну магнітолу з усіма фішками цеIncar AHR-9280 з вмонтованим процесором звуку і високою деталізацією звуку та широкими налаштуваннями, ми обрали і для цього проєкту її! У цьому автомобілі була така штатна магнітола:
Так ось для встановлення нової магнітоли в цей автомобіль потрібні знання і купа проводки, а також перехідна рамка, подовження антени та адаптер рульового управління, для того щоб подружити кнопки на кермі з новою магнітолою. Чому складно? Тому що блок магнітоли з усією проводкою розташований у багажнику, а спереду тільки монітор з керуванням, від якого йде тільки кілька дротів, це означає, що всю проводку потрібно подовжувати від багажника до консолі.
Рухаємося далі, ще дуже непросте завдання - це закріпити магнітолу, оскільки практично немає ніяких кріплень рамки з магнітолою, довелося вигадувати - і, звичайно, вигадали)) Закінчили і отримали такий результат:
Магнітола готова, тепер перейдемо до сабової ланки і посилення звуку, нам надали такий багажник з чужорідним тілом всередині, що з ним робити? Бог його знає. Дивилися на нього і вирішили його приховати максимально, щоб його не було видно, і вбудувати в цю конструкцію підсилювач звуку, ми поставили 5-ти канальний підсилювач звуку Kicx QS 5.300, щоб посилити всю акустику і сабову ланку. Завдання не просте, тому що кріпити каркас було ні до чого, тому наші майстри озброїлися металевими стрічками, фанерою, карпетом, клеєм і уявою і накинулися на потворний балон.
Так виглядав багажник на початку. Ми ховаємо балон і залишаємо можливість його обслуговувати:
Основний каркас складається з 2-х частин верхньої і передньої.
Уся проводка мідна, як силова так і акустична. зовнішній вигляд трохи пізніше. зараз сабвуфер. для максимального результату ми вирішили зробити фазоінверторний корпус із двома динаміками з грилями. Сабвуфери в BMW X5 E53 ми вибрали розміром 10-дюймів фірми Hertz.Передня стінка сабвуфера в BMW X5 E53 подвійна, короб ми прорахували та зібрали за допомогою клею, саморізів і герметика. Потім перетягуємо чорним карпетом як і фальш панелі. так само для стайлінгу зробили підсвічування динаміків з грилів. Вийшло дуже цікаво.
Ну і тепер представляємо вам нашу фантазію, яка вилилася у нас у багажнику особисто нам сподобалося, сподіваємося, вам так само. Систему ми довго налаштовували і в підсумку отримали щільний і шикарний результат. Дана робота була виконана за 4 дні в не поспішному режимі з урахуванням всіх нюансів.
Так, як ви бачите, місця в багажнику практично не залишилося, але щоб отримати шикарний результат, не шкода, тим більше, що там все з'їв балон.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"