Літо на вулиці, а для нас це означає сезон виїзних установок на катери, човни. Після телефонного дзвінка, що пролунав, ми виїхали на виїзний прорахунок обладнання на новий для нас катер, катер був досить величезний, приблизно 12 метрів завдовжки. І ось він:
Завдання стояло таке: -заміна акустики, яка стояла, на потужнішу; -заміна головного пристрою на новий і з функцією Bluetooth; -встановлення сабвуфера та виготовлення корпусу на замовлення під нього; -протягування всієї нової проводки і встановлення підсилювача; -встановлення невеликих морських динаміків у спойлер катера. І так почнемо розповідь з того, як ми вирішили замінити акустику фірми JBL коаксильну на потужнішу від DLS і набагато більшу за об'ємом, а саме 20 см (8 дюймів), чому випав такий вибір, а тому, що морської акустики гарного класу в Україні не багато, а отже, що на катери ми в більшій частині підбираємо автомобільну акустику з відповідними матеріалами. Ось і приступили до прорізання отворів під більші динаміки.
Попередні динаміки і нові які ми встановлювали, звук обіцяє бути цікавішим)
Але оскільки сітки на ці динаміки були чорного кольору, нас попросили їх перефарбувати, це праці не склало:
Прорізка пройшла успішно, і ми встановили динаміки в місця, промазали герметиком і закрутили за допомогою нержавіючих шурупів.
Акустика розміщувалася під сидіннями, на фото видно.
Ось такий вигляд мав кінцевий результат встановлення акустичних динаміків.
Наступним кроком було прокладання проводки під підсилювач силової, міжблочної та акустичної. Силову проводку було обрано фірми Ground Zero перетином 20мм 4Ga.
На фото зверху показана ніша, в яку був закріплений підсилювач. Далі розповім про акустику, яку ми встановили в так званий спойлер, в ньому було прорізано два невеликих отвори, але їх потрібно було ще прорізати більше, але динаміки вибрали ультра плоскі, оскільки місця в спойлері взагалі не було. Динаміки були закріплені на шурупи з нержавійки і силікон.
Динаміки фірми Carpower SPE-16F/WS, дуже виглядали органічно і показали відмінні характеристики звучання.
Тепер перейдемо до сабвуфера і короба на замовлення. Короб ми виготовили з вологостійкої фанери 18мм, просочили спеціальним просоченням, пофарбували та покрили лаком, короб ми доробляли вже на катері, бо треба було по його отвору прорізати й дірку під сидінням катера, загалом на фото все буде зрозуміліше:
Після прорізання і зовнішнього посадкового діаметра, лицьова і внутрішня сторона саба були просіліконени і скріплені між собою. І був посаджений динамік, він був обраний морської серії фірми BOSS MARINE MR100, відмінний морський сабвуфер за бюджетною ціною.
Зверху короб був закритий кришкою на герметику. Далі перейдемо до підсилювача звуку, який поставили на катер, він був так само морської серії і теж фірми BOSS серії MARINE MR1000. І був встановлений в окремій ніші по сусідству з сабвуфером, додатково ми його промазали силіконом в самих не захищених місцях.
З цим ми закінчили і перейшли до встановлення головного пристрою, а саме - морської магнітоли Clarion M303, дуже багатофункціонального апарату з хорошим звучанням і найголовніше - з функцією блютуз, під нього замовник підібрав корпус вологозахисний, ми його туди упакували і вивели всі роз'єми.
Корпус був закріплений під пультом управління катера, але фото, на жаль, було загублено(. Міжблочний кабель ми виготовили самі з непоганого кабелю, досить екранованого, з роз'ємами Tchernov cable, оскільки потрібні були міжблочні кабелі довжиною 14 метрів, а такі знайти неможливо.
Встановлена нами система в рази перевищувала показники старої, була спрямована на підвищений бас і кращі показники гучності. Встановлення морської акустики в Києві.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"