Нагадаємо, що наша Майстерня займається і виїзними установками акустичних систем на катери, човни і яхти. Для початку ми виїжджаємо на консультацію і складаємо кошторис, далі приступаємо до роботи за обраним варіантом. Наступним ми прокачали 19-ти метровий катер, на якому вже була мертва магнітола і з нею загинула
вся акустика:
Жахливе видовище, але час, волога і сонце творять з обладнанням такі речі, тому якість цього обладнання має бути на високому рівні! Почнемо з того, що у нас планується за даним проектом: - встановлення магнітоли і вологозахисної кришки з врізкою. - установка і врізка більшої акустики в борт. - врізка і встановлення сабвуфера. - встановлення підсилювача морської серії. - встановлення додаткового акумулятора. І так почнемо, ми привезли спеціальну підставку під акумулятор і закріпили нержавіючими шурупами до корпусу, далі вставили акумулятор, який був встановлений для додаткового живлення акустичної системи, запаралелювали його з основним акумулятором і під'єднали силові дроти з запобіжником для встановлення підсилювача звуку:
Тепер приступимо до заміни акустики, її ми демонтували, і привезли нову для встановлення, оскільки ринок морської акустики не сильно наповнений, вибору не так вже й багато! Було вирішено біля водія поставити потужну 17-ти дюймову акустику Алпайн, а ззаду 16,5 см морську акустику Alpine. Та що ззаду гратиме від магнітоли, а та що більша буде живиться від морського підсилювача DLS. Але якщо ззаду акустика сіла з невеликими доопрацюваннями посадкового отвору, то передня не влазила і близько, ми розпочали прорізання інших посадкових отворів.
Акустику ми встановлюємо із застосуванням силікону і нержавіючих шурупів:
Наступний етап - це встановлення магнітоли, її ми вибрали не вологостійку, оскільки ціна на цей сегмент магнітол просто космічна, питання з вологозахистом вирішили встановленням захисної панелі, і замовник попросив врізати магнітолу під кермом, має такий вигляд:
Переходимо до встановлення підсилювача звуку і морського сабвуфера на катер. Місце було вибрано в сусідньому від водійського відсіку, і сама консоль була для сабвуфера коробом, робимо в ній розмітку, і вирізаємо посадочне місце під сабвуфер, морський сабвуфер ми вибрали фірми German Maestro, 25-ти сантиметровий, і морський підсилювач звуку 3-х канальний DLS. Всю проводку ведемо по корпусу, на акумулятор кидаємо масу і силу.
Так ось ми встановили сабвуфер, а так встановили підсилювач вологостійкий:
Все готово, плюс ми встановили радіо антену, її ми провели вздовж корпусу по правому боці, і ось так виглядає загальна картина нашої роботи, яку ми зробили за 1 день!!!
Для консультації та прорахунків, телефонуйте за телефонами з розділу "Контакти".
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"