Друзі сьогодні йтиметься про комплексний проект Toyota Prado 150, який ми закінчували під час початку війни, тому деякі фото просто не встигли реалізувати, але загалом ми розповімо, як там все було реалізовано і як ми побудували хороший звук за адекватний прайс і зробили повну шумоізоляцію. автомобіля.
Завдання: деякі елементи у замовника залишилися з попереднього його автомобіля, ми їх зняли при продажі, і вони чекали поки з'явиться новий автомобіль, цей день настав і з'явився Toyota Prado 150, ми туди встановлюватимемо що є і плюс додавати все що необхідно.
Почнемо м шумоізоляції автомобіля, її ми робили комбінованими матеріалами, маю на увазі кілька брендів - так як чогось вже не було в наявності, а було в іншого бренду.
Почнемо з даху, ми розбираємо весь автомобіль і проводимо шумоізоляцію даху Toyota Prado 150 - перший шар це виброізоляції STP Silver поверх її ми нанесли матеріал Soft 6, який сендвіч погасив залишковий шум, а так само дає кращі показники теплозбереження в авто. Також щоб досягти максимального ефекту, були пошумлені всі пластикові тунелі і зроблений повний антискрип всієї проводки під стелею - щоб нічого не могло зіпсувати результат.
Ідемо далі, наступний елемент це підлога, так як це джип там дуже велика підлога і він багато пропускає шуму, і штатної шумки просто мізер, всі знають що Тойота одні з найгучніших автомобілів, тому ми вважаємо що якщо у вас з'явився такий автомобіль, Перша рекомендація зробити шумоізоляцію Toyota Prado 150, ви потім зрозумієте, що результат колосальний. Перший шар це віброізоляція 3мм STP Gold, яка зробить більш жорстким кузов і прибере резонанс, другий шар це новий матеріал від бренду Acoustics MultiMAT Pro, це 3-х шаровий матеріал вищої якості, який зроблений як сендвіч, в якому 3 шари поступово знижують шум у салоні - дуже дієвий і якісний матеріал, підлога застелена і укладена - ми залізли максимально під торпедо, куди можна було дістати, так само цими матеріалами ми обробили колісні арки зсередини:
Наступний елемент, це двері та кришка багажника, вони зроблені за однією технологією в 4 шари, спочатку усередину дверей був покладений матеріал STP Silver на нього другим шаром наклеєний матеріал 2-х шаровий STP Accent Premium 6, що поглинає шум, третій шар йде так а з віброізоляції, якою ми зашили всю фільонку дверей, таким чином оформили двері як закритий об'єм. для акустики, і повірте це відразу чути, гаситися шум, прибирається резонанс від роботи нової акустики, і оформляються двері по правильному. 4-й етап - це шумоізоляція дверної карти Toyota Prado 150, і кришки багажника, на пластик ми наносимо виброізоляцію пластами, щоб карта стала зібранішою і щільнішою, потім всю карту затягнули м'яким матеріалом 10мм, і кантик обклеїли антискрипом, таким чином вона вже ніколи не потурбує вас!
Так само при повній шумоізоляції - ще обробляються всі стійки і центральна консоль, чуть віброізоляції і потім м'які шумопоглиначі, які прибирають усі тертя пластику про кузов та деренчання.
Так само для максимального ефекту ми ще обезшумили колісні арки Toyota Prado 150 зовні, таким чином ми прибрали шум максимально - адже від коліс йде найбільший гул - який на швидкості і нерівних дорогах ви чуєте першим. Тут знімаються підкрилки, вимиваємо метал і нанесли на нього віброізоляцію Acoustics Xtreme 3 - даний матеріал, дуже легкий і дієвий для даного завдання, адже має практично найкращий у своєму сегменті клейовий шар, після накочування його фантастично важко. Так само ми закатали і пластикові підкрилки зсередини, щоб прибрати звук каменів, піску і води, що летять в них. Результат на виході просто бомба, коли арка зроблена з двох сторін, шуму дороги взагалі немає.
З цими роботами ми закінчили, йдемо далі, хоч автомобіль і свіжий 2019 року, але магнітола в ньому дуже мізерна, є якісь базові функції і все, плюс дуже низька деталізація і гальмуючий софт, а найголовніше низький рівень сигналу, який при будівництві системи дасть поганий результат одразу вже на виході. Тому ми запропонували встановити вже сучасну Android, так і сталося штатна магнітола Toyota Prado 150 виглядала так, а ми встановили нову Teyes CC3 4GB-64GB CarPlay, дана магнітола має високий рівень сигналу і 31 смуговий еквалайзер для гнучкого налаштування аудіо + багато всіх сучасних плюшок і Qled дисплей з високою роздільною здатністю:
Далі ми провели протяжку нової проводки по салону, акустичної для динаміків, силової для 2-х підсилювачів звуку Toyota Prado 150, і сигнальної проводки для передачі сигналу від магнітоли до підсилювачів, вся проводка хорошого рівня, мідна і відповідає всім компонентам системи. зміїною обплетенням від пошкоджень. Фото встановлених підсилювачів на жаль не змогли зробити, так як почалася війна і віддавали авто за пару годин зібравши його. Але вони були встановлені під сидіннями, водійським та пасажирським, це два підсилювачі звуку:
- перший 4-х канальний підсилювач звуку Kicx QS 4.95 Gold - він посилюватиме фронт акустику 3-х смугову через кросовер і тил акустику 2-х компонентну так само через кросовер.
- другий Rockford R500x1D – це моноблок для сабвуфера із запасом мошності, так само до нього був регулятор потужності, його встановили у підлокітник. Обидва вони були підключені через дистриб'ютор харчування, який був другим пунктом захисту, ми так будуємо завжди - адже безпека на першому місці.
Тепер установка фронтальної акустики, з колишнього авто у замовника залишився комплект акустики Morel Virtus - це комплект високого класу, але в Toyota Prado 150 є ще середньочастотний динамік у торпедо, і залишати його не хотілося б - а то він зіпсує все, тому що акустика там дуже бідна, ми прийняли рішення доставити новий рахунок динамік Hertz MP 70.3 - це перевірені сч з широким діапазоном звуку, але каналів на підсилювачах у нас вже не було вільних, тому ми вирішили змінити кросовер, з 2-х смугового на 3-х смуговий і це нам вирішить всі питання, так і зробили - і вийшло круто. Сч ми встановили в штатні місця, і зробили випуслу проставку щоб звук не розсіювався, а йшов чисто в сітку, поруч встановили твітер, він стоїть у стійці - і для установки мідбасу виготовили 2-х складові проставки з фанери і пофарбували їх фарбою, для більш довгої служби акустики в Toyota Prado 150 і все закріпили, результат такий:
Тил акустика в Toyota Prado 150 так само була замінена, на акустику Morel Maximo Ultra 602 - це акустика нижче класом, якраз для задніх пасажирів, оскільки на неї ми не робимо акцент - головне фронт і сабвуфер. Все стало в штатних місцях - так само кільця з фанери. І двері були зібрані - звичайно на цей комплект акустики ми дали менше потужності, тому що він йде слабше і не витримає такої ж потужності потім, як фронт акустика. Фото нажаль не змогли зберегти.
Завершальний етап - це ще було виготовлення сабвуфера в багажнику на кшталт стелс в Toyota Prado 150, стояло завдання зробити компактний короб, щоб не займав багато місця в багажнику і був акуратним. Стелс ми як завжди зробили зі скломату і смоли, за технологіями описаними у всіх попередніх статтях, для його реалізації ми вирізали обшивку багажника, щоб він пірнув усередину і набрати необхідний об'єм від 20 літрів, тому що будемо встановлювати сабвуфер розміром 10 дюймів, це 25 см - сабвуфер був обраний напористий та швидкий під завдання Замовника, це Hertz C 250-2Om + фірмовий захисний гриль, для його установки ми зробили посадкове кільце з поглибленням, щоб це естетичніше виглядало - завели в короб товстий мідний кабель, щоб на відстані 3,5 метра не втратити потужність. Так само замовник захотів перетягнути всі задні бічні обшивки в самоклеючий карпет, м'який - так як він возить багато габаритних речей, які постійно дряпають пластик - за досвідом минулих машин, тому ми перетягнули всі обшивки і короб стелс для сабвуфера все в карпет, виглядає це так:
Про результати - оскільки все обладнання було середньої якості - якщо не говорити про топ системи, то на виході ми отримали те, що хотіли, адже частину цієї системи ми підбирали замовнику в попередній автомобіль - і там це грало чудово, навіть без звукового процесора - тут все грає рівно, без провалів у частотній характеристиці, так як у нас 3-х смуговий фронт був добрий і швидкий легкий сабвуфер давав нам відмінний панч, який був не точково у багажнику, а заполоняв весь салон. Завдяки якісній шумоізоляції Toyota Prado 150 у салоні було тихо – і можна повністю зосередитися на прослуховуванні гарного звуку – завдяки параметричному еквалайзеру на 31 смугу та звуковому процесору в магнітолі, робити координальні налаштування під будь-який смак.
Аудіосистемою в Toyota Prado 150 всі були задоволені, звертайтесь до нас за консультацією та підбором обладнання на будь-який автомобіль та бюджет!
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"