Друзі всім привіт. Сьогодні вашій увазі надамо одну з наших нових і захоплюючих робіт, з інсталяції акустичної системи в електромобіль Tesla model S. Перед нами стояли такі завдання: - встановлення топових компонентів у стилі SQ, у рідні місця - виготовлення анатомічного сабвуфера в крило цього автомобіля - встановлення двох підсилювачів звуку - під'єднання всього до штатної магнітоли - шумоізоляція дверей була вже виконана до нас.
Ну тепер розглянемо все більш детальніше, більшість людей скажуть, що в такій дорогій машині має бути хороша акустика, на жаль, це не так. Повірте, ми розбирали різні автомобілі і преміальні - практично ніде з заводу не стоїть нормальна акустика, для порівняння динаміки з Tesla S і нового, який ми будемо встановлювати.
Як бачите заводський динамік ну просто бідний і ті звуки що він видає ну не можна назвати хоча б нормальним звуком.
Це одні з найкращих мідбасів, які ми чули, це преміальна лінійка акустики від Ground Zero, а саме Ground Zero GZNK 165SQ, ще великий плюс даних мідбасів - це дуже низька резонансна частота, це означає, що вони будуть дуже добре відтворювати низькі частоти. Дані динаміки ми ретельно підбирали до нашої системи, так само хочемо сказати що система побудована на по-канальному підключенні, через процесорний підсилювач звуку. Фронтальна акустика буде встановлюватися 3-х компонентна, що складається з мідбасів, СЧ динаміків в торпедо і твітерами в стійках. Далі ми виготовили спеціальні проставочні кільця з фанери і скловолокна, так щоб максимально спрямувати мідбас догори, виглядають вони ось так:
Далі в двері ми завели нову мідну акустичну проводку фірми Tchernov cables перерізом 2,5 для максимального передавання якості звуку і закріпили проставочні кільця в штатні місця.
Закріпили і під'єднали наші шикарні мідбаси в Tesla S, і переходимо до встановлення середньо частотних динаміків, для їхнього встановлення потрібно розібрати торпедо, адже посадки розміщені практично під лобовим склом, у ролі СЧ ми із замовником підібрали ідеальний варіант з високою деталізацією звуку Morel CDM 880, дані динаміки ми під'єднали новими дротами, вони ідеально стали на своїх місцях, завдяки їхньому встановленню ми розширимо звукову сцену, що додасть більшої об'ємності звуку в ділянці водія.
Так само під час розбору торпедо ми її злегка обезшумили на майбутнє, щоб прибрати скрипи, які рано чи пізно з'являться. Рухаємося далі і переходимо до встановлення нових твітерів в Tesla S, вони будуть встановлені в штатні місця в стійках, на жаль, фото загублені, але ми можемо сказати сміливо, що наші нові твітера добре вписались в штатні місця і були закріплені в штатні кріплення. Твітера були підібрані так само Ground Zero GZNT 25SQ, з максимальними характеристиками для системи класу SQ, що означає вищу якість звуку.
Отже, з фронтальною акустикою ми розібралися, переходимо до встановлення підсилювачів звуку, так, їх два, і це правильно, один із них - моноблок сабовий підсилювач звуку Gladen, виготовлений у дуже компактній формі. А ще один це процесорний підсилювач звуку Mosconi, чому так, тому що магнітола буде штатна, а всі знають, що штатні магнітоли мають низьку якість звуку, та й часто канали даних магнітол дають або порізаний звук, або спотворений, тому нам потрібен процесор для того, щоб діеквалізіровать сигнал і вирівняти його, щоб з ним можна було працювати далі. Вибір припав саме на цю модель, оскільки це 2 в 1-му, і процесор, який можна налаштувати за допомогою комп'ютера, і підсилювач звуку з вихідною потужністю 80Вт.
Так само плюсом всіх підсилювачів звуку в Tesla S є їхня максимальна компактність, щоб підсилювачі можна було встановити приховано, ми підбирали максимально компактні, їх було під'єднано якісними силовими мідними дротами, з подвійним захистом запобіжниками, підсилювач Mosconi D2 ми змогли встановити біля магнітоли праворуч, виготовивши площадку та закріпивши його там, а також вивели кабель для налаштування процесора в бардачок.
Міжкюлочні дроти ми виготовили самі, з якісного кабелю і хорошими конекторами, а також високоякісною пайкою всього цього. Для під'єднання другого підсилювача звуку, ми провели проводку в багажник, як силову, так і керуючу, другий підсилювач ми розмістили в правій ніші в глибині на подіумі, який закріпили на якісних липучках, даний підсилювач звуку буде розміщено під майбутнім сабвуфером стелс, підсилювач звуку був іменитої фірми Gladen RC600C1 і мав потужність 360 Вт в 4 Ом і 560 Вт в 2 Ом.
Друзі ми встановили підсилювачі та акустику, задню акустику ми не чіпали, так як вона буде чисто для підзвучки, так як система цілеспрямована на водія! Так само після встановлення цієї системи споживання енергії зросло в рази, тому, щоб не перевантажувати маленький акумулятор автомобіля Tesla Model S, було ухвалено рішення додати ще один якісний тяговий AGM акумулятор, щоб уникнути просадок і постійному навантаженні пускового акумулятора, ми провели мідні дроти від заводського підсилювача і запаралелили їх, а ще встановили спеціальний кейс для акумулятора Tesla S, і закріпили його в ніші під капотом. Спочатку бокс був біло-червоного кольору, але замовник попросив зробити його чорним, зробили)) Закріпили кейс добре за допомогою спеціальних кріплень.
Проводку під капотом ми провели акуратно і поклали в зміїну шкіру і термоусадки, так само була встановлена якісна колба з запобіжником на силовий кабель. По живленню перестрахувалися, тепер перейдемо до виготовлення та встановлення анатомічного сабвуфера в крило, в багажнику дуже чудові ніші, в які аж проситься сабвуфер, і в нас він так само напросився, так як нормальна акустична система ніколи не зіграє без сабової ланки! Обклеюємо крило і робимо матрицю зліпок для подальшої роботи.
Ось такий зліпок ми зробили з правого крила і приступили до нарощування товщини короба. Тим часом ми вирізали посадкове кільце з фанери з утопленням для нашого потужного сабвуфера Ground Zero лінійки Uranium. Модель Ground Zero GZUW 10SQX, цей сабвуфер позиціонується як чудове рішення для системи SQ класу, так само він двокотушковий, що дає нам можливість підключити його з меншим опором, що дасть нам ще більшу потужність і запас!
Рухаємося далі по сабвуферу стелс в Tesla S, обрізаємо зайве, встановлюємо посадкове кільце і натягуємо лицьову стінку, ось такий вигляд має новий етап виготовлення анатомічного корпусу. Сформувавши і зміцнивши лицьову стінку зсередини, переходимо до наведення зазорів і шпаклювання лицьової стінки.
Як бачите він там дуже гарно розташувався, нам він вже подобається) Коли ми вже набили потрібну товщину та вивели в ідеал лицьову стінку та зазори, переходимо до перетяжки дорогим карпетом, який максимально схожий на штатну обшивку багажника.
Та й є ще один виріб, який потребує уваги, це Custom захисний гриль, який ми виготовили на замовлення у наших партнерів Elementum Prospere, він з фірмовим значком автомобіля і з об'ємними дугами, оскільки губа у сабвуфера дуже потужна.
Короб сабвуфера вийшов літражем 24 літри, те що потрібно для нашого 25 сантиметрового сабвуфера, короб ми закріпили до кузова і встановили наш потужний сабвуфер з грилем, результат у нас такий:
Дуже потужно вийшло! Всю систему ми під'єднали, протестували, сабвуфер в Tesla S ми розминали кілька днів перед встановленням, потім перейшли до налаштування системи через комп'ютер і процесор, процедура досить багато займає місця, бо потрібно виставити тимчасові затримки, щось приглушити, встановити багато зрізів на кожен динамік, бо кожен управляється окремо, це гнучкість налаштувань.
Автомобіль дуже цікавий і відкритий для пропозицій, ми отримали новий досвід і показали вам, що ми можемо, акустична система, яку ми побудували, не розчарувала нас і замовника, ми добре попрацювали і отримали шикарний результат, з чітко промальованими деталями і високою якістю звуку навіть на найменшій гучності. Сабвуфер був дуже чітким і чуйним навіть на найменші коливання низьких частот, результат був шикарним, але не кінцевим, тому що вся акустика має розім'ятися разом із сабвуфером понад 20 годин і потрапити ще до нас на доналаштування, після чого ми зможемо висловити саму максимальну картину в цій акустичній системі.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"