Почнемо нашу розповідь з того, що цей автомобіль дуже не звичайний для побудови хорошої акустичної системи, тим, що в автомобілі практично ніде розмістити підсилювачі звуку, а по-друге, штатна магнітола повністю пов'язана зі штатним підсилювачем звуку, що не дає змогу вилучити штатний підсилювач із системи, для встановлення нового. Та й конструкція автомобіля зроблена так що весь салон з усіма сидіннями є так званим трансформером, тому що вони рухаються і піднімаються, і навіть задня права обшивка багажника зайнята системою обдування. Тому ми покажемо яке рішення придумали ми. Тепер про завдання:
І так в даній комплектації автомобіля є штатна магнітола, штатний підсилювач звуку, штатний сабвуфер в лівому крилі і в пластиковому коробі. Акустику замовник уже поміняв і поставив Audison Voce. Переходимо до сабвуфера, демонтуємо крило ліве і знімаємо штатний саб.
Зліпок матриці ми робили за штатним коробом для сабвуфера, і він вийшов такий:
Після цього замовнику було запропоновано вибір, який сабвуфер ми можемо туди поставити, варіанти були такі: Hertz Energy Flat і звичайний Hertz Energy, різниця була в потужності та посадковому місці, флет сідав нормально, як на фото вище, а ось звичайний дуже габаритний, оскільки потужний. Ось порівняння наших сабвуферів зі штатним:
Не знаю як кого, але нас штатний просто насмішив. Далі ми набиваємо товщину короба і ставимо кільце посадочне і виводимо краї до натяжки тканини, форма цього короба буде максимально схожа на штатну, але супер роль не грає, оскільки короб буде повністю закритий обшивкою.
Далі наносимо смолу і чекаємо поки висохне, щоб передня стінка стала міцною для нанесення скломату зі смолою. І далі там, де дістаємо, наносимо скломат зсередини, а там, де немає, то наносимо зверху, і потовщуємо лицьову частину, далі шпаклівка і примірка.
Далі ми перетягуємо наш короб чорним карпетом і приміряємо сабвуфер, готуємо до встановлення.
Кріплення ми зробили з ніжок, на яких тримався штатний підсилювач, але про це нижче, тепер ми ставимо обшивку, і в ній потрібно трохи вирізати пластику, оскільки не влазить динамік.
Вигляд ми отримали такий, фото зверху, сабвуфер ми під'єднали хорошими проводами завтовшки 8 Ga, для чудової передачі потужності. Наступним кроком ми виготовили спеціальне кільце з фанери для того, щоб закрити дірки навколо саба, це кільце ми дуже довго підганяли, бо поверхня нерівна, а в цій ніші була вставка з підстаканниками і сіткою для сабвуфера, її ми переробили, залишили одну частину, як і була, а іншу закріпили з кільцем разом і перетягнули.
Плюс ми встановили ще дві дуги, для середнього захисту сабвуфера. Результат такий. Тепер розповімо про встановлення підсилювачів звуку, для хорошої якості звучання вся акустика повинна грати через підсилювачі, замовник нам привіз старенький підсилювач, але хорошої фірми Infinity, але ми додали ще 2-х канальник Boss audio. Але суть у тому, що спочатку ми хотіли прибрати штатний підсилювач, але після низки тестів ми зрозуміли, що штатна магнітола повністю зав'язана з підсилювачем, і без нього вона некоректно працює, тому його довелося залишити, ми обрізали йому ніжки, бо вони багато місця займали під сидінням, і змогли туди встановити наш компактний 2-х канальний підсилювач для задньої акустики.
Проводимо тести, які показали, що робота без штатного підсилка неможлива. Так само ми встановили хороший перетворювач сигналу, щоб зняти сигнал з каналів, для під'єднання зовнішніх підсилювачів, і ось ми розміщуємо наш компактний підсилок зі штатним під сидінням пасажира. І все стало так, дуже гарне рішення.
Після 2-х днів роздумів куди встановити другий підсилювач звуку, в автомобілі в якому для цього немає жодного місця, прийшла ідея, і це був тільки єдиний варіант між другим і третім рядом. Ми вирізали подіум з фанери і перетягнули його карпетом, закріпили до бічної стійки, плюс провели туди всі дроти, і результат вийшов такий:
Для тих, хто так само, як і ми, думав, куди це можна зробити в цьому автомобілі, це чудове рішення! 2 канали ми ключили на фронт і два мостом на сабвуфер.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"