І знову покажемо вам нашу роботу з виготовлення найулюбленішого нами сегмента, це виготовлення сабвуферів стелс. Процес яскравий, в кожній новій машині різний і не відноситься до нудного виготовлення. Суть була ще й у тому, що людина їхала до нас з іншого міста і на роботу в нас було всього 2 дні. Це дуже мало, оскільки сабвуфер стелс виготовляється протягом 4-7 днів.
Але хто не ризикує - той не п'є шампанського, як то кажуть. І ось автомобіль прибув, і ми приступили до роботи, одна людина, не відходячи, 2 дні займалася суто виготовленням стелса, інша - протяжкою всієї проводки для під'єднання 2-х підсилювачів потужності і проводкою акустичного кабелю в дверях. Ще одна людина займалася всією електронікою.
І так розповім завдання: на фронт потрібно було встановити акустику, яку привіз замовник, а саме акустику фірми GLADEN, акустика не бюджетна і досить хороша. На тил потрібно було поставити прості коаксіальні динаміки, для підзвучки. На місці у нас були Kicx, тому вибір припав на них. Один підсилювач потрібно було встановити на фронт і тил, і закріпити його на задньому сидінні. Другий сабовий, потрібно було вбудувати в сабвуфер стелс. У системі стояла штатна голова, її ми не міняємо, а для під'єднання підсилювачів встановлюємо 2 перетворювачі сигналу. І так почнемо з проводки, її ми запропонували таку: силова проводка фірми Ground Zero: перетином 20мм - 4Ga:
З цим кабелем працюємо давно, найкращий у сегменті ціна/якість. Далі ми встановили чудовий тримач запобіжника фірми Connection FFH 14.1, і запобіжник типу miniANL на 80А. Розмістили на кришці блоку запобіжників.
Наступним кроком ми почали займатися протяжкою міжблочних кабелів хорошої фірми TCHERNOV AUDIO RCA 5m. Який зараз хлопці виготовляють за акційною ціною, гріх не взяти) Щоправда, кабелі доволі товсті, тому прокладати треба акуратно, щоб потім замкнулися пороги.
Уявіть таке скручування проводів, а це тільки міжблочні! А ось зробили фото всіх проводів, які готуються на протяжку:
Йдемо далі, якщо говорити про затягування дротів у двері, то цей процес ворогові не побажаєш, коли в дверях стоять фішки! Щоправда, тут були фішки, але в них були наскрізні тунелі, якими акустичний кабель хоч і насилу, але проліз.
Як завжди не обійшлося без проставочних кілець, які далі ми перетворили і вони стали цікавішими. На фото вище ви бачите блакитно-білий кабель, це акустичний мідний кабель фірми KICX SC-14100, перетином 1,63 мм. Кабель дуже хороший, і справді мідний, для правильних установок автозвуку. Наступним йшов процес встановлення 2-х перетворювачів сигналу. Перший був KICX HL 370 - це 4-х канальний перетворювач, і другим був Hollywood HLC 1, це був перетворювач сигналу для підключення сабового підсилювача.
Місця в шахті було багато, тому з розміщенням перетворювачів сигналу не виникло проблем. Тепер ми встановили акустику, і ось такий вигляд вона мала:
Двері вже були зашумлені до нас, але тільки віброізоляцією! Ми доклеїли карту дорогим матеріалом, таким як герметон 7:
Тепер звернемо увагу все таки на головного гостя програми, а саме на сабвуфер стелс з вбудованим підсилювачем! Всі процеси його виготовлення показувати довго і ви їх вже скоріше за все бачили в наших попередніх роботах, тому коротко: Було так:
Потім так:
Далі почали вживляти коробку під наш підсилювач:
Потім вирізали і встановили посадкове кільце під динамік!
Йдемо далі:
Тепер тканину натягнуто, форма є, зміцнюємо її за допомогою епоксидної смоли і скловолокна. Потім у справу вступає шпаклівка, яка зробить його поверхні рівними і гладкими.
Зсередини ми весь короб прокочуємо віброізоляцією 3 мм. Для поліпшення характеристик короба. І виводимо ідеально гладкі поверхні. Наступним кроком в установці сабвуфера стелс- є перетяжка його карпетом під колір багажника. І ось ми його приміряли, і робимо технологічні отвори для підключення підсилювача потужності. Виглядає шикарно.
Тепер, коли всі дроти виведені, ми можемо вам показати наш динамік, який ми давно приберегли для цього замовника, на його прохання. Купити сабвуфер в машину зараз дуже просто, а ось підібрати саме те, що бажає замовник, не завжди-легко, але ми впоралися. Це 10-ти дюймовий сабвуфер Focal-Auditor RIP 250P. Після закріплення корпусу сабвуфер стелс у VW Golf 6, ми встановили і закріпили сабвуфер і підсилювач звуку AXTON.
Підсилювач на акустику був куплений в стані б/в на прохання замовника. І встановлений на задню спинку сидінь. Вся проводка в багажнику була упакована в зміїну шкіру, і покладена. Сабвуфер стелс з вбудованим підсилювачем, виглядає дуже гармонійно, і дуже порадував замовника який їхав до нас з іншого міста, отримавши позитивні відгуки про нас. Якщо у вас мало місця в багажнику, а ви бажаєте встановити сабвуфер і щоб він не заважав- тоді ми готові вам допомогти! З асортиментом товарів, які ми продаємо, ви можете ознайомитись на сайті нашого інтернет-магазину: KHZ.COM.UA Встановлення автозвуку Київ. Встановлення акустики Київ. Встановлення сабвуфера Київ. Встановлення підсилювача потужності Київ.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"