Сьогодні наш черговий замовник приїхав на мінівені VW Multivan, колись він був вантажним, але його переробили на пасажирський. Зовнішні зміни видно, а от усередині, оскільки салон не рідний, є багато запитань щодо шумоізоляції та акустичної підготовки. Оскільки замовник придбав цей автомобіль для сім'ї та подорожей, він має бути комфортним, під час огляду автомобіля ми з'ясували, що новий салон дуже галасливий, і немає гідного акустичного оформлення в автомобілі VW Multivan, стояла лише фронтальна акустика, і тільки у дверцятах мідбасові динаміки, без твітерів.
Звук в автомобілі був на найнижчому рівні, було запропоновано зробити акустичну систему, з підсилювача звуку, заміни і додаткового встановлення нової акустики, а також виготовлення корпусу сабвуфера під сидіння з підбором хорошого сабвуфера, а також повної шумо-віброізоляції всього автомобіля!
Як завжди будь-який процес з доопрацювання починається з масштабного демонтажу всього салону, оскільки автомобіль буде повністю піддаватися шумо-віброізоляції.
Під час розбору салону ми помітили, що хтось вже колись хотів його зашумити, але це були локальні спроби, і, як з'ясувалося, таким тонким і дешевим матеріалом, який апріорі не міг дати потрібного результату, тому ми ухвалили рішення наносити нашу віброшумоізоляцію в VW Multivan поверх тієї, яка була десь ніде закатана.
Тепер, коли видно всю картину, приступаємо до шумо-віброізоляції всього автомобіля, весь метал ми миємо, висушуємо і знежирюємо для нанесення віброізоляції, до речі, про неї кілька слів, ми давно працюємо з фірмою Acoustics, яка виробляє якісні матеріали для шумоізоляції автомобілів у сегменті ціна\якість, обклеювання автомобіля буде саме нею. Почнемо з верхньої частини, з даху її ми обробили і катаємо віброізоляцію Acoustics profy 2.2 мм.
Готово, потім клеїмо шумо-тепло ізоляцію Сплен 4 мм. І отримуємо готовий тихий дах:
Далі спускаємося до низу і зміцнюємо стійки віброізоляцією і переходимо до бічних панелей, в цьому автомобілі дуже багато голого металу, і він великих площ, він дуже відмінно резонує і пропускає в салон багато шуму, тому його потрібно зміцнити і заклеїти.
Все це відбувається тими самими матеріалами, що і дах, для отримання хорошого результату, далі ми переходимо до підлоги і до кабіни, це так само величезні площі, які шумлять від дороги і потребують укладання матеріалу, єдине, що на підлогу було покладено матеріал віброізоляція більшої товщини і з вищим коефіцієнтом поглинання шумів - а саме 4 мм. Закочуємо всю підлогу і днище кабіни прямо до основи торпеди, щоб частково і прибрати шуми від роботи двигуна, а також колісні арки, які дуже гучні.
Так, ми це зробили, скажу вам так, процедура з укладання і викочування матеріалу такої товщини, досить важкий процес, здебільшого фізично. Поверх всієї цієї віброізоляції клеїмо сплен шумопоглинач, це обов'язкові елементи під час шумоізоляції автомобіля, адже якщо не нанести один шар будь-чого, результат буде не максимальним!
Підлога готова, тепер ми можемо укласти плити, які в салоні формують рівну підлогу, і приступити до шумоізоляції кришки багажника і капота в автомобілі VW Multivan.
Під час обклеювання капота поверх віброізоляції ми клеїмо матеріал під назвою Soft metal, який зроблений спеціально для шумоізоляції капота, адже він стійкіший до температури і відштовхує її завдяки шару фольги. Рухаємося далі і в нашому VW Multivan залишилися ще двері без уваги, після розбору і демонтажу штатного динаміка, який має розмір 20 см! Ми отримали такий результат.
Потім ми знімаємо всю цю фільонку і обклеюємо двері зсередини віброізоляцією завтовшки 2.2 мм, а на неї клеїмо матеріал Soft 6, який дуже добре тримає тепло в кабіні і фільтрує звуки ззовні! Далі ми виготовляємо 2-компонентні проставочні кільця для встановлення акустики в дверях, виготовляємо ми їх із фанери і так, щоб магніт динаміка не заважав роботі склопідйомника. Закріплюємо кільця на місці встановлення акустики в VW Multivan.
Готово, і ми готові до встановлення компонентної 16,5 см акустики фірми Kicx лінійки GFQ. Яка при роботі з підсилювачем потужності видає досить шикарний і приємний для слуху звук. Ця акустика має добре промальовані верхні частоти і соковиту середину.
Динамік став, перевірили роботу скло підйомника все добре, знімаємо конструкцію, щоб не заважала, і проводимо віброізоляцію фільонки для її повного зміцнення, це 3-й шар, який ми наносимо на двері.
Наступний етап зі встановлення акустичної системи в VW Multivan, це встановлення кросоверів і твітерів у торпеду, щоб підняти звукову сцену.
Кросовери заховані за магнітолою, і фронтальна акустика встановлена, шумимо дверну карту, армуємо частково її віброізоляцією, щоб зібрати її, і зробити щільніше, а потім клеїмо матеріал демпер, який прибере всі скрипи і тертя карти об елементи дверей, так само робимо і з усіма пластиковими елементами всього салону.
Переходимо до встановлення задньої акустики, в задніх нішах простір дуже обмежений, нами було запропоновано встановити потужні овали, які дали б гарний звук без посилення в задній частині автомобіля, ми отримали добро і зайнялися протяжкою акустичних кабелів від магнітоли до задньої частини автомобіля, та вирізали спеціальні посадочні проставки під акустику, які закріпили до кузова та в них встановили чудову овальну 15 х 23 см акустику Kicx QS 690.
Потім настав час встановлення підсилювача звуку, ми за бюджетом підібрали хороший 4-х канальний підсилювач звуку фірми JBL, а саме JBL GX A-604, під'єднали його від акумулятора та зробили 2 канали на фронт та два канали мостом, залишили для сабвуфера, розмістили підсилювач звуку за нішею в пасажирській зоні, бо зручніших місць ми не знайшли, були зроблені кріплення, до яких встановлений подіум та закріплений підсилювач звуку.
Після того, як наші майстри встановили підсилювач звуку JBL GX, вони перейшли до виготовлення спеціального короба під сабвуфер, який ми практикуємо в установці в цей автомобіль, такого виду сабвуфер ми робимо, коли замовник не має бажання ставити короб у салон автомобіля, а хоче, щоб вся акустична система була захована. У нас є рішення, ми робимо короб у просторі під сидінням або водія, або пасажира. А також у нас є перелік сабвуферів, які відмінно грають у невеликих об'ємах, один з них Focal Access Sub A25, який і був обраний у цю систему, як низькочастотний елемент. Короб ми збираємо і міряємо, потім перетягуємо його карпетом і закріплюємо в потрібній ніші, підключаємо його через термінал до підсилювача і кріпимо сам сабвуфер у короб: Виходить дуже акуратно і начебто штатно, плюс у тому, що він грає поруч із водієм, що дає максимальний ефект.
В останній момент замовник попросив поміняти покриття підлоги в салоні автомобіля, оскільки те, що там було, дуже нагадувало підлогу в маршрутних таксі, ми підібрали потрібний матеріал спеціально для підлоги зі щільною структурою і високою якістю, і такий, що співпадав із матеріалом, який був із заводу в кабіні, вирізали та добре прикріпили до підлоги за допомогою клею, й отримали шикарну приємну підлогу, яка придатна бути в даному автомобілі.
Салон був зібраний і оброблений на стиках антискрипом, вся нова акустична система VW Multivan перевірена і готова до експлуатації. На виході ми отримали максимально тиху машину з хорошим і якісним музичним супроводом. Дана робота зайняла 3-4 дні і були досягнуті всі поставлені цілі! Звертайтеся, виконаємо ваші бажання.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"