Всім привіт, сьогодні мова піде про повну шумоізоляцію автомобіля і акустичну систему. Або іншими словами, як обезшумити джип і побудувати нормальну акустичну систему з сабвуфером стелс за 2 дні, здається не реально! Але ми можемо. В гостях автомобіль KIA Sorento, автомобіль хороший, але по комфорту трохи не дотягує до преміум сегменту, це можна вирішити за допомогою повної шумо-віброізоляції автомобіля! Шумоізоляція KIA Sorento почалася з повного розбору автомобіля. У повну шумоізоляцію автомобіля входить: - підлога, - дах, - багажник, - кришка багажника, - двері, - колісні арки, - капот, - та задні боковини, - весь пластик.
Почнемо.
Як бачите для цього автомобіля штатної шумо-віброізоляції дуже мало, тому цей автомобіль доволі галасливий, особливо під час набору великої швидкості, почнемо зі стелі, вона була без віброізоляції, лише тканина, стелю ми знежирюємо та катаємо віброізоляцією Acoustics Extreme, це легка віброізоляція з високими показниками поглинання шуму та клейовим шаром.
Другим шаром ми наклеюємо сплен 4мм, який остаточно зробить стелю безшумною, і так проходимо всю стелю, і повністю її обробляємо. Далі кришка багажника, так само вона проклеюється зсередини, потім фільонка і пластик обклеюється шматками вібри, так би мовити, армується і повністю обклеюється матеріалом демпер, це м'який паралон на клейкій основі.
клейкій основі.
Тепер капот, його ми клеїмо віброізоляцією, потім поверх клеїмо матеріал софт 6 метал, це чудовий поглинач з фольгою, дуже добре підходить для шумоізоляції капота:
Капот готовий, тепер закриваємо його заводським чохлом, і переходимо до дверей, двері - це один із найважливіших елементів, що пропускають шум у салон, тим більше, що в даному автомобілі дверне полотно дуже велике і має високу парусність під час їзди на швидкості понад 100 км. Тому двері ми робимо в 4 шари, і матеріалом Acoustics Profy A2, це матеріал завтовшки 2.2 мм, двері розбираємо, знімаємо щит з механізмом підйомника, і добре миємо, знежирюємо, і наносимо наші матеріали, спочатку віброізоляцію, на неї сплен.
В цей час ми готуємо щити, які ми так само закатуємо віброізоляцією, це 3-й шар, який знежирить ці елементи. І ставимо його на місце.
Пластикові карти ми обробляємо віброізоляцією і м'яким матерiалом, щоб погіршити карту, так би мовити, зібрати її разом, і уникнути тертя проводів з картою. Переходимо на підлогу і багажник, добре готуємо, для обклеювання і стелимо матеріал завтовшки 3.2, так щоб ще більше прибрати резонанс і прибрати звук дороги, разом з підлогою обклеюємо і арки.
Все це поверх клеїмо спленом, щоб довершити шумоізоляцію підлоги KIA Sorento.
Цим часом, ми проводимо проводку для під'єднання підсилювача звуку і акустики з сабвуфером до нього, вся проводка хороша мідна, з високою провідністю.
Далі акустична проводка була заведена в двері, оскільки потужність системи була понад 50 Вт на кожні двері, заводська проводка б не впоралася, і ми закріплюємо динаміки і підключаємо їх через кросовери, на фронт ми встановили акустику Hertz ESK 165, перевірений варіант для систем середнього класу, пищалки закріпили в штатних місцях, вони в куточках, задня акустика була Morel Tempo 6 coax, коаксіальна акустика такого самого класу, як і фронт, проставки було виготовлено не нами, і акустика вже обрана замовником.
Підсилювач звуку в Кіа Соренто, так само був привезений замовником, він був 6-ти канальним, фірми Ural Decibel, два канали під'єднали мостом на сабвуфер і 4 канали на всю акустику, підсилювач дуже потужний, він давав по 160 Вт на канал у піку, тому для початку ми його налаштували не на повну потужність, і закріпили в багажнику під підлогою, в так званій фальш-панелі, фото поки що не доступні, просимо вибачення. Силова проводка йшла однією стороною, міжблочна - іншою. Усю силову проводку було покладено в зміїне обплетення і було дві протяжки до акумулятора (плюс і мінус). Так само поставили колбу із запобіжником, потрібного номіналу.
Насамкінець хочемо вам представити наш виріб зі скловолокна, а саме виготовлення сабвуфера стелс в Kia Sorento, за тиждень до інсталяції замовник завіз нам обшивку від свого крила, за якою ми і почали робити короб за типом стелс.
Ось так ми робимо зліпок, він сохне і потім ми починаємо нарощування шарів, після цього робимо форму, з якою будемо працювати, і обрізаємо зайве.
Наступний етап, примірка і виставлення посадкового кільця з фанери, робимо з утопленням, щоб симпатичніше виглядало, і виставляємо його в потрібному напрямку.
Тепер ми формуємо лицьову частину за допомогою спеціальної тканини, яка тягнеться на всі боки, максимально її натягуємо, щоб не було провисання, і закріплюємо, далі мажемо смолою, і чекаємо пів дня для затвердіння.
Коли автомобіль став до нас в роботу, ми можемо зробити примірку, для того щоб прибрати щілини, і шпакленуть короб, для гладкості та естетики.
Дана форма сабвуфера стелс, наша улюблена, бо такі короби мають дуже шикарний вигляд, а якщо ще й гарний сабвуфер, то це великі шанси на успіх, у нас так і було, але про саб нижче)) Потім ми готуємо короб для перетяжки в чорний карпет. І приміряємо сабвуфер, його ми підбирали довго і ретельно, за завданнями, які поставив замовник, і було вирішено поставити дуже музичний сабвуфер, з високими показниками потужності Infinity Kappa, цей сабвуфер один з найкращих у своєму класі, а його зовнішній вигляд не залишить нікого байдужим! Зустрічаємо нашого красеня)
Ухх не можемо ним намилуватися) Тож поїхали далі, обшивки ми обезшумили, і особливо ту що під сабвуфер, стелс ми кріпили до обшивки, використовуючи саморізи та фанерні відгалуження, які приклеїли ззаду обшивки. Стелс сабвуфер закріпився добре, і стоїть щільно, ось так:
Стильно, модно, молодіжно. Машину було зібрано без проблем, так само були обезшумлені і передні підкрилки, щоб прибрати шум дороги, і каміння, що летять з-під коліс. Дана комплексна робота була виконана за повні 2 дні, так як замовник був з іншого міста і були чіткі терміни. Як бачите все здійсненно, і автомобіль не стояв у нас більше тижня. Якщо у вас є ідеї - ми їх з радістю втілимо в життя!
Був правда один елемент, який значно зіпсував всю акустичну систему, це штатна магнітола, китайського виробника, з невисокою якістю звуку, але цей момент вирішуємо надалі. Сподіваюся вам сподобалася наша комплексна робота по повній обезшумці Kia Sorento і акустичній системі в ній.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"