Встановлення автозвуку в Києві... Хоч і штатна музика в цьому автомобілі на досить високому рівні, все одно для справжніх гурманів цього мало, таким і виявився наш замовник. Автомобіль мав чудову hi-fi систему і, на нашу думку, дещо не доопрацьовану, в ній не промальовувався чіткий бас, і не вистачало так би мовити присутності голосу, вокалу в салоні авто. І ми приступили до обговорення плану робіт і переліку обладнання, яке нам знадобиться для досягнення поставлених цілей.
Представляємо вам цю красуню:
І ось тепер, коли ми побачили це інженерне диво, ми перейдемо до робіт, які ми в ній зробили... І так почнемо з дверей і акустики, яку ми в них поміняли: Двері було розібрано і, звісно, безшумно, без цього в хорошому інсталі не обійтися!
Все як завжди ... спочатку ми знежирили поверхні, далі було нанесено шар віброізоляції фірми Стандарт, яка себе добре зарекомендувала за весь час роботи з нею... І наступним кроком було проклеювання шумоізоляцією від фірми ACOUSTICS, що з'явилася на ринку зовсім недавно, але з дуже високими характеристиками, і в чому ще плюс, що вона Українського виробництва. Як не підтримати вітчизняного виробника))
Тепер розповімо про найголовніше, що має бути в дверях, - правильно якісна акустика. Акустику порадили поставити Morel Tempo 16,5 компонентну, це перевірена потужна акустика з дуже великим запасом потужності, ну і як всі вже знають-Morel це запорука успіху! вирізали проставочні кільця під 16 радіус динаміків, і підготували посадочні місця за допомогою віброізоляції:
Наступним кроком було передбачено заміна головного пристрою на щось мултимедійне і з хорошими показниками якості звуку. Вибір зупинився на прекрасному 2-х диновому ресивері від компанії Pioneer, а саме Pioneer-sph-da120. Це супер мультимедійний ресивер з повним фаршем налаштувань і примочок для сучасного користувача. Ну для заміни головного пристрою в авто потрібно купити ще перехідну рамку, звісно у нас у магазині вона є і через годину її вже доставили. Дивимося як було і як стало:
Це штатна магнітола Honda accord
Демонтаж всієї консолі, оскільки вже в автомобілях у більшій частині на одній консолі розташовано майже все(((
Тут показано процес підключення нової магнітоли.
А це нова перехідна рамка, як бачите, всі кнопки, на відміну від штатної, зникають, але за кольором вона майже ідентична штатній, навіть красивіша)) А ось і покажемо вам новенького мешканця в цій рамці:
Хочемо сказати що вона туди сіла як рідна, і дуже радує око.Тепер поки ще не відійшли від головного пристрою в процесі заміни його була проведена ще одна робота: а саме підключення мультируля від компанії Connects 2, так як управління з керма при заміні головного пристрою зникає!
Все мултируль під'єднано, головний пристрій працює, можна переходити далі до огляду виконаних робіт. Наступним завданням була купівля обладнання яке б власне і давало міць всій системі а саме - підсилювач! Наш вибір зупинився на прекрасному підсилювачі GROUND ZERO реклами цей бренд не потребує, тому що виготовляється в Німеччині, а вони як всі знають не роблять поганих речей) Власне ось цей GROUND ZERO-GZTA-4125X. Володіємо відмінною потужністю 4 по 90 Вт. саме те що потрібно для потужної системи!
І місцем куди ми його вирішили закріпити стало - задня спинка заднього дивана. Під підсилювач ми змайстрували подіум з дошки і обтягнули його карпетом, щоб красиво виглядав. Ще для цієї системи ми встановили конденсатор, як то кажуть, потужна система - постав конденсатор! Конденсатор вибрали фірми HOLLYWOOD, потім у проставочній платформі ми зробили отвори для правильного укладання проводки.
Під підсилювачем була світлодіодна стрічка, яка злегка освіжала контури підсилювача.
Вийшло все компактненько і красиво, плюс не зайняло багато місця. Конденсатор був з вольтметром, і плюс ми ще встановили лед-підсвічування під підсилювач, так для стайлінгу)) Загалом все світилося і всі були задоволені. Тепер розповімо про сабвуфер, який розмістили в цьому автомобілі. Це був шикарний сабвуфер з двома динаміками від чудового італійського виробника HERTZ, а саме HERTZ-dbx-2523-досить потужний сабвуфер як для автомобіля класу купе. Для його розміщення потрібно було зробити поличку в багажнику, так як він був досить довгим і не було такої рівної поверхні щоб він рівно став. Ми виготовили таку полицю і обтягнули її карпетом під колір обшивки багажника.
Важко на фото побачити цю поличку, але вона під сабвуфером, ми постаралися. В останній частині розповімо про полицю, з якою було багато пригод, ви знаєте, нам здається, що це найбільш не продумане в цьому автомобілі, зняти її легко, а поставити майже не можливо. Але все ж таки ми вирішили її зміцнити і в задню полицю були ще поставлені дінамі для підзвучки, їх привіз замовник, вони теж фірми MOREL як і фронтова акустика, тільки попередньої лінійки, але вони доволі гарні, їх ми теж рекомендуємо для встановлення, це MOREL MAXIMO 6, їх ви теж можете замовити в нас! Ну ось ми вирізали проставки під ці динаміки і взялися за закочування полиці у віброізоляцію.
Ось так виглядає вже проклеєна полиця зі встановленими динаміками:
На фото видно ще саб DLS, ми його засунули для картинки)) Потім цей отвір було закладено віброізоляцією, і верхня пластикова заглушка полиці була теж обезшумлена і укріплена. Звук у підсумку вийшов гармонійним і набагато голоснішим, ніж був, низькі частоти почали розгойдувати цей автомобіль як потрібно))
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"