Усім привіт, існує багато автомобілів, на які варто звернути увагу, але я як істинний любитель BMW не міг відірвати очей від наступного нашого гостя, це шикарний БМВ 6, так би мовити, Old School, та й ще в Hamann обважуванні. Подивилися на прекрасне, далі кілька слів про завдання, коли мова йде про музику в BMW, це вічно складне питання, оскільки в цьому автомобілі з акустикою все сумно, але її не так просто змінити, оскільки всі компоненти системи не стандартних розмірів, та й кількість динаміків просто величезна. По-друге, зробити систему в BMW без так званих наведень - це випробування для найсміливіших, адже автомобілі максимально напхані силовими проводами, які згубно впливають на сторонні звуки в динаміках під час заведеного автомобіля.
Але все ж, як показала практика звук в автомобілях БМВ не багато кому подобається, і якщо робити якісь зміни, то глобальні. Було вирішено: - замінити фронтальну акустику, - живити новий фронт і підсидушники з нового підсилювача, - а також зробити короб на замовлення і встановити його так, щоб він дивився в салон, бо в автомобіля хороша шумоізоляція, і задні сидіння заб'ють повністю гучність сабвуфера. З приводу головного пристрою, його рекомендовано замінити, але це не просто, ми пропонували вмонтувати 1 дін магнітолу Alpine і підключити все через неї, але ця ідея не сподобалася замовнику, він боровся за естетику консолі. Він знайшов якийсь топовий штатник, який буде встановлено пізніше.
Ну як вам цей красень? Почнемо з акустики, практично у всіх bmw після 2003 року стоїть спереду 10-ти компонентна акустика і 20-ти см так звані підсидушники, вони розташовані в підлозі під сидіннями, ми їх підсилимо за допомогою доставного підсилювача звуку, і посилимо фронтальну акустику, оскільки штатний підсилювач звуку дає приблизно 30 Вт, ми піднімемо цю планку в 2 рази вище. Для фронту ми підібрали акустику фірми Ground Zero лінійки Radioactive.
Це 10-ти см компоненти високого класу, з хорошим запасом потужності GZRC 100FXII, для їхньої установки потрібно виготовити непрості проставочні кільця, і закріпити їх у посадочне місце, далі закріпити динаміки, в даній bmw 6 стояла гарна система Logic7, і її переплюнути не просто, але в комплексі ми зможемо! порівняли динаміки і закріпили.
Твітера встановили в штатні місця, а кросовери закріпили до штатної шумки, оскільки більше для них місця немає, оскільки вони великі і мали купу налаштувань, які допомагали максимально налаштувати акустику.
І так акустика в BMW 6 E63 встановлена і переходимо до встановлення підсилювача звуку, його ми підібрали 5-ти канальним, щоб максимально більше елементів посилити, і такий, щоб був максимально потужний сабовий канал, для цього завдання ідеально підійшов Kicx QS 5.300, бо в нього 4 потужні канали А/В класу та сабовий в 300Вт - D класу. Його ми встановили в багажнику під полицею і під'єднали до акумулятора силовими проводами з запобіжником. Так само інсталяції підсилювача, щоб під'єднати його до штатної магнітоли, нам знадобився хороший перетворювач сигналу на 4-ри канали, так само під час під'єднання нового підсилювача звуку, деякі динаміки, задні і центральний канал ми залишили працювати від штатного підсилювача звуку.
Ну і найважче було правильно підібрати сабвуфер за бюджетом і виготовити короб, так щоб сабвуфер дивився чітко в підлокітник, для максимального ККД його роботи. Для цього ми допрацьовували отвір підлокітника і обшивку багажника, короб ми зробили максимально плоским, щоб не вкрасти корисне місце в багажнику, так само ми прорахували короб із мінімальним об'ємом і фазоінверторним оформленням, з приводу вибору сабвуфера, багато роздумів не було, ним став Hertz Energy 25 см, із двома котушками, щоб його під'єднати до мінімального опору, для максимального результату і віддачі.
Короб ми встановили в багажнику сабвуфером у салон, і максимально добре закріпили його до металу, щоб він був не рухливий. І вийшла така ось картина:
Як бачите, все вийшло акуратно і компактно, в салоні все в штатних місцях, дана система має розім'ятися протягом тижня і дати максимальний результат за якістю звуку, плюс звук із заводської магнітоли не дуже високого рівня, з цього будемо чекати заміни головного пристрою в BMW 6 E63. А так всі елементи системи почали звучати інакше, плюс з'явилася потужна сабова ланка, яка доповнила провал за низькими частотами.
Ось таку роботу по даному автомобілю ми вирішили донести до вас, робота була виконана за 2 дні, ми намагаємося максимально швидко і якісно виконати роботи.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"