Всім привіт, презентуємо вам комплексну роботу по встановленню додаткового обладнання та шумоізоляцію автомобіля Mazda 3, автомобіль дуже стильний, але ми його ще зробимо комфортнішим і якісніше звучанням усередині автомобіля, так як це наш профіль! Поїхали, наші завдання: - шумоізоляція дверцят, підлоги, багажника і кришки багажника, а також частковий антискрип торпедо, - встановлення 2-х комплектів компонентної акустики, - встановлення підсилювача звуку в багажник, - під'єднання сабвуфера, - виготовлення фальш-підлоги, - заміна заводської магнітоли на нову штатну магнітолу для цього автомобіля.
Ну що почнемо з шумоізоляції Mazda 3:
Цей автомобіль ми обклеювали матеріалами фірми VibroFilter, як бачите і тут заводської шумки немає - сумно, але можна виправити. Далі наносимо сплен це тепло-шумоізолятор, і закриваємо двері щитом, сам щит повністю закочувати немає сенсу, оскільки він дуже ребристий, ми проклеюємо шматками, щоб прибрати резонанс! Тим часом було розібрано підлогу і багажник, і підготовлено до обклеювання більш товстими матеріалами, щоб максимально прибрати шуми в автомобілі:
Як видно на фото, ми максимально обробляємо всі ділянки, і арки, і крило до тих пір, куди можна дістати, робимо якісно! Потім і підлогу, і багажник обклеюємо шумоізолятором Сплен 4, виглядає це так:
Переходимо до шумоізоляції кришки багажника, її ми робимо полегшеним матеріалом Extreme, щоб не сильно перевантажувати амортизатори.
Дверні карти так само були обезшумлені м'яким матеріалом і укріплені віброізоляцією. Після шумоізоляції Mazda 3 ми рухаємося далі і переходимо до протягання проводки і встановлення акустики і підсилювача звуку. Динаміки на фронт і тил були обрані однакові, і компонентної лінійки з виносними твітерами. Правильне встановлення динаміків завжди має бути в дерево, тому ми завжди виготовляємо проставочні кільця з фанери і кріпимо їх до щита. Твітера на фронт були встановлені в куточки, через направляйки, а задні врізані в карти. Акустика встановлена в Mazda 3 фірми Hertz ESK 165.5L з посиленими дифузорами, і з підвищеними басовими характеристиками.
Силову проводку для під'єднання підсилювача звуку в Mazda 3 було проведено по одній стороні, а акустичну і міжблочну - по іншій, щоб уникнути наведень. Підсилювач було вирішено встановити під полицею, там його практично не видно і йому там комфортно. Так само було завдання виготовити фальш-підлогу, оскільки в багажнику стоїть балон і він вищий за рівень підлоги, і підлога в багажнику горбом ... ми зробили фальш-підлогу з фанери, з підставками і розбірною:
Фальш-підлога була перетягнута карпетом під колір багажника, і встановлена, з приводу підключення підсилювача звуку, його обрали 4-х канальним Clarion XR2420 і двома каналами живив фронтальну акустику, а двома мостом підключили до сабвуфера, також встановили корпусний пасивний сабвуфер Rockford Fosgate розміром 25 см, це перевірений сабвуфер із гарною чутливістю і басовими характеристиками.
Готово, і фінальний етап нашої роботи - це заміна головного пристрою на нову штатну магнітолу фірми GAzer, всі автовласники Mazda 3 знають що на цей автомобіль не дуже просто поміняти магнітолу, особливо 2Din, але знайшовся штатник, який зробили з усіма доопрацюваннями та підтриманням бортового комп'ютера. Виглядає штатна магнітола в Mazda 3 так:
Робота готова, розминаємо систему впродовж двох тижнів і маємо максимальний результат, вийшло голосно і якісно, машину підготовлено до гучної роботи обладнання і сабу, тому зайвих скрипів не було. Ми задоволені!
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"