Друзі всім привіт. Дуже цікаву систему ми побудували в прекрасний автомобіль Toyota Rav4, завдання стояло зробити все в штатних місцях, щоб підсилювачі звуку були заховані, та й їх буде 2-а, але про це пізніше, ну і шумоізоляція 4-х дверей, а також цікава для всіх рубрика під назвою "рознос морди магнітоли", це для тих, хто не бажає прибирати заводську магнітолу з дизайну, але отримати максимально якісний звук.
Поїхали, ось він RAV4:
Демонтуємо консоль і дверні карти, і приступаємо до шумоізоляції дверей, вона у нас робиться в 4 шари, так би мовити максимально і правильно! Всі, хто розбирав автомобілі Toyota, знають, що шумоізоляції в цих автомобілях немає.
Два шари всередині дверей, це віброізоляція і тепло-шумоізолятор.
Карту ми обробляємо так, армуємо віброізоляцією, а потім заклеюємо повністю м'яким матеріалом на клейкій основі:
Фільонка дверей так само повністю заклеюється віброізоляцією, і закріплюємо проставочні кільця з фанери.
Тепер двері ми перетворили на короб для динаміка, тому акустика гратиме правильніше і соковитіше. Акустику встановлювали фірми Hertz лінійки Energy, на фронт було поставлено комплект з минулого покоління, на зад останнього, просто деякі компоненти замовник привіз свої. Фронтальна акустика Hertz ESK 165.4 а тил HERTZ ECX 165.5.
Твітера були встановлені на подіуми в штатні місця, для всієї акустики ми завели мідну проводку в дверях, щоб не було втрат при високій потужності. Перейдемо до підсилювачів звуку, їх буде два, один для акустики 4-х канальний, а другий - сабовий, тобто 2-х канальний, який ми з'єднаємо мостовим підключенням. Оскільки замовник попросив зробити так, щоб підсилювачів не було видно в салоні, ми зіткнулися з непростим завданням, один заховати не завжди легко, а два просто сум. Подумавши прийшла ідея встановити їх біля запаски, під підлогою. Як же це зробити? Ми придумали ось такий анатомічний подвійний подіум для встановлення підсилювачів звуку в Toyota RAV4. Ми навіть думали її запатентувати)
Ось так він розмістився біля запаски, тепер ми кріпимо наші підсилювачі звуку, і підключаємо, силовий кабель проведений від акумулятора, і він мідний з гарним перерізом, йде він до розподільника живлення з запобіжниками, а потім в підсилювачі звуку.
Підсилювач звуку для акустики це 4-х канальний Hertz, підсилювач для сабвуфера це Audio system 2-х канальний, який був підключений мостом для підвищеної потужності сабвуфера. Так само потрібно було встановити конденсатор для сабового підсилювача, місця практично не було, як ви бачите, але він став, щоправда, з довгими доопрацюваннями.
Але постало питання про охолодження цього обладнання, його багато, а простору мало, потрібно було примусово витягати тепле повітря з цієї ніші, це ми зробили за допомогою кулера, врізали його в нішу зліва від підлоги, там він видував тепле повітря. Багажник ми зібрали і закрили кришку підлоги, так само ми підключили сабвуфер, це сабвуфер замовника, це 12-ти дюймовий саб Hertz Hi-Energy, з грилем від Focal. Фінальний вигляд багажника такий:
І тепер цвях програми це магнітола, штатна має дуже сумний звук, а міняти її замовник не хотів, тому що вона дуже органічно виглядає в автомобілі, ми запропонували встановити правильну магнітолу з високим класом звуку, але не просто встановити замість заводської, а інтегрувати її в дану автівку, методом роз'єднання панельки від корпусу магнітоли, ми маємо досвід в цьому виді робіт. Все узгодили і обговорили місце установки, основа буде в бардачку, а панель в нижній частині консолі, основна магнітола працюватиме і виконуватиме основні функції, але звук і управління буде йти з нової магнітоли Alpine. Розбираємо консоль і магнітолу.
Ця процедура дуже ніжна і потребує знань, оскільки потрібно подовжувати понад 20 дротів і впаювати їх у корпус і панель окремо, хтось скаже, навіщо так морочитися? заради ідеального звуку звісно! І для нас немає нездійсненних завдань)
Так само під панельку був зроблений посадковий кейс і перетягнутий алькантарою, магнітола була встановлена Alpine CDA-137BTI, це одна з топових автомагнітол Alpine, з високою якістю звуку і налаштувань. Так само до неї ми підключили мультикермо, щоб керувати кнопками з керма. Усю цю проводку було акуратно розміщено в консолі, і ми закріпили панельку і сам корпус магнітоли в бардачку, зробивши спеціальні кріплення.
Фінальна картина консолі мала такий вигляд, вийшло дуже красиво і ергономічно:
Ми все таки витягнули максимально якісний звук з установкою даної магнітоли, якби ми просто підключилися до штатної, звук був би плоскуватий і не насичений, це коштувало таких старань! Сподіваємося ми змогли вам показати навички інсталяції автозвуку з різними за складністю завданнями. Це наш профіль і ми можемо багато чого, звертайтеся!
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"