Наступне встановлення автозвуку в нашій майстерні торкнулося цікавого автомобіля, а саме Mazda 3 2012 року. Зовні дуже цікавий автомобіль, досить красивий і елегантний. Головний пристрій вже стояв у вигляді бюджетної штатної магнітоли, плюс у замовника був сабвуфер і підсилювач потужності 6-ти канальний, все це було не під'єднано і чекало своєї долі, ось і настав момент істини, і він приїхав до нас! Тепер про завдання! Оскільки був повноцінний підсилювач потужності 5 по 50 Вт, і сабовий канал 200 Вт, потрібно було підібрати акустику за певним бюджетом, спочатку замовник хотів, щоб ми поставили два комплекти Morel Maximo 6, але не хотілося акустику цієї серії качати таким гарним підсилювачем звуку, бо ж мета була - поставити щось гучне і під музику в стилі клубної. А для цього існує на нашу думку акустика Hertz Esk 165.5L. Ну або будь-яка з цієї серії, буква "L" у цій моделі позначає, що в ній йде армований дифузор і папір щільніший. На тил думали поставити акустику цієї ж серії, тільки коаксіали, але за день до встановлення вони скрізь закінчилися, в принципі це не проблема, оскільки в наш час безліч замінників. Ми запропонували поставити Focal Франція хоч і наймолодшої лінійки, але вони гідно грають, і ціна на них була акційна в нашому магазині автозвуку. Модель ми взяли таку: Focal 165-AC.
Дуже хороша акустика середнього бюджету для побудови відмінної акустичної системи. А ось що ми дістали з дверей мазда 3, це штатна акустика, у вигляді овалів 5х7 розміром, і магнітом в п'ять копійок, ця акустика не має права жити в такому хорошому автомобілі.
Ми робили тест за вагою, вирішили зважити акустику штатну і ту, що будемо ставити, і так цифри: штатний динамік важить 300 грамів, і це разом із подіумом, Герц важить 1100 грамів, Фокал - 1 кг, я думаю, різниця буде відчутною. І так тепер перейдемо до шумо-віброізоляції, це один з основних чинників у побудові правильної системи. Нам потрібно було знешумити 4 двері і ляду багажника. Чому вона потрібна? По-перше, за умови правильної шумоізоляції дверей вони перетворюються на закритий простір, так званий короб під акустику, і вона починає грати гарно та басово. І по-друге, прибирає зайві звуки поза автомобілем і додає комфорту в автомобілі, тим самим підвищуючи гучність і якість акустики. І почнемо з того, що двері ми розбираємо, знімаємо пластикову заглушку, відкручуємо напрямні склопідіймача і фіксуємо скло про всяк випадок.
Далі ми миємо всередині дверей місця, де буде нанесена віброізоляція, знежирюємо і висушуємо перед нанесенням матеріалів. Потім ми наносимо віброізоляцію і вкочуємо її на метал. Віброізоляцію ми укладаємо фірми Acoustics Profy.
Далі ми наносимо шар шумоподавителя у вигляді спіненого каучуку, матеріал називається Софт товщиною 6 мм, на самоклейці.
Через те, що пластикова заглушка має неймовірно рифлену поверхню, нанести і вкотити в неї віброізоляцію немає сенсу, і вона там ляже некоректно, тому наносимо на металеву фільонку дверей, яка навколо заглушки:
Потім ми ставимо на місце заглушки і закріплюємо їх, і переходимо до пластикових карт, їх ми так само знежирюємо і частково наносимо віброізоляцію не надто великими шматками, так би мовити, додаємо їй жорсткості та збитості, і потім ми всю карту обклеюємо іншим звуковбирним матеріалом на основі паралону з бітумом на клейкій основі, і він має властивості антискрипу.
І так двері готові, і тепер ми переходимо до задньої ляди багажника, її потрібно теж зашумити, процес точно такий самий, як я описав вище!
Тим часом наш співробітник вирізав проставки під акустику з 18 мм. фанери, для правильного встановлення акустики її завжди потрібно встановлювати на дерев'яну проставку а не в метал - це дуже важливо і правильно! Та й якщо не зробити проставку, глибина посадки динаміка не дасть його встановити, оскільки він упреться в скло. Але в цьому автомобілі, як виявилося, стояли овали 5х7, тому нам потрібно було зробити незвичайні проставки, оскільки наша акустика 16,5 см і кругла. Проставки вирізали у вигляді овалу і з круглою посадкою трохи зміщеною в бік, і проставки ми перетягуємо м'яким матеріалом (так цікавіше виглядає, по багатому):
Динаміки стоять як рідні і ми проставки закріпили в штатні кріплення! Далі ми підключаємо всю акустику: ззаду - коаксіальну, а спереду - компонентну, розміщуємо кросовери на заглушці акуратно і кріпимо пискавку в штатне місце на термоклей, який під час демонтажу легко знімається і нічого не псує.
Проводимо акустичну проводку до підсилювача потужності і розводимо від кросовера до динаміків. Підсилювач потужності ми за бажанням замовника закріпили до корпусу сабвуфера, який розміщувався в багажнику, і ось проміжне фото розміщення і підключення підсилювача звуку.
Встановлення підсилювача звуку процес не швидкий і вимагає не малих знань у правильному встановленні та налаштуванні, тому такі речі рекомендуємо довірити професіоналам, а не робити самому з обмеженими знаннями! Автомагнітола стояла вже, це була магнітола на кшталт штатної, єдине, що вона була не дуже хорошої якості, звісно, можна було ще покращити звук у машині, встановивши автомагнітолу, скажімо, Alpine або Clarion. Ось такий вигляд вона мала:
Фото сабвуфера додамо днями, чогось не потрапив він у кадр)) Встановлення акустики в мазда 3 виявилося не легким і процес був трудомісткий, але ми попрацювали на славу і, на нашу думку, звук в автомобілі вийшов на новий рівень, тому що всі складові були підібрані правильно! Якщо у вас не так грає ваша система і вас щось не влаштовує - телефонуйте нам! тел. 063-384-10-10, або перейдіть у розділ "Контакти".
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"