Як усім уже відомо, кожен виробник автомобілів економить бюджет на штатній акустиці, це робиться для того, щоб автомобіль був конкурентно спроможним на ринку, оскільки ціна відіграє ключовий фактор у виборі автомобіля. Але чомусь автомобілі Subaru сильно виділяються жахливим звучанням, було вирішено замінити акустику в даному автомобілі, а потім і замінити магнітолу на 2Din з пристойним звуком, плюс повна шумо-віброізоляції всіх дверей.
Почнемо з шумоізоляції, в боротьбі за гарний звук шумоізоляція автомобіля, а саме дверей, відіграє велику роль, за умови правильної шумоізоляції дверей закриваються всі отвори, двері перетворюються на короб для динаміка, і дає змогу розкрити весь потенціал акустики. Двері розбирають і миють, потім знежирюють і готують до віброізоляції, ось ми наносимо перший шар віброізоляції і добре прикочуємо його валиком:
Наступний шар це шумо-тепло поглинач у вигляді спіненого каучуку на клейовій основі (софт 6) товщиною 6мм.
Наступним кроком ми знімаємо всі навісні дроти на дверях, і готуємо двері до віброізоляції фільонки, зовнішньої частини, туди куди кріпиться карта, і закочуємо її повністю, залишаючи технологічні отвори і болти!
Після зняття штатної акустики ми її порівняли з акустикою, яку запропонували ми, це передтопова лінійка акустики Kicx, акустика Kicx GFQ, розмірами 165 мм. Виявилося, що в передніх дверях стоять овали, тому потрібно буде робити проставки з фанери незвичайної форми, щоб перейти на розмір 16,5 см. А зараз порівняйте акустику, я думаю питань не виникне, що і як буде грати:
За магнітною системою динаміків можна зрозуміти запас потужності і якість збірки динаміків, а також факт, що кошик так само зроблено з пластику, а так не повинно бути, для двох комплектів акустики ми вирізали 2 комплекти проставок під акустику, на фронт перехідні з овалів на круглу, а на тил круглі, щоб висунути акустику, і щоб вона щільно стояла на дерев'яних кільцях, а не на металі.
Усі проставочні кільця ми пофарбували в чорний колір, і тепер ми можемо встановлювати на фронт 2-компонентну акустику, мідбаси в дверцята, кросовери заховані під торпедою, а пищалки в штатні місця в торпедо, для них ми підібрали схожі кріплення:
Ззаду акустика стала на круглі проставочні кільця:
І фінальна підготовка карти, карта армується шматками віброізоляції, щоб погіршити і зібрати карту, а потім наклеюємо м'який матеріал, який не пускає шум і прибирає тертя карти з усіма частинами фільонки.
Дійшла черга заміни магнітоли, для хорошого звуку штатна магнітола має бути замінена, в нашому випадку ми боролися за якість звуку, і для такого завдання підійде тільки фірмова магнітола, а не китаєць! Вибір припав на фірмову магнітолу Kenwood, в якій поєднується хороший звук з повним комплектом налаштувань і хороших функцій, в хорошому ціновому діапазоні. Для встановлення даної магнітоли в Subaru Forester нам знадобилися: - iso-адаптер, антенний перехідник і перехідна рамка, все це можна знайти в нашому інтернет-магазині автозвуку "Кілогерц". Кінцевий вигляд встановленої магнітоли такий:
В автомобілі координально змінився звук і можливості акустичної системи вийшли на новий рівень, плюс завдяки шумоізоляції дверей в автомобілі стало комфортніше і тихіше!
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"