Наступна наша робота присвячена любителем автомобіля VW PASSAT B4, це якісний німецький автомобіль, який досить популярний на території України. Наступний замовник скаржився на поганий штатний звук даного автомобіля, звук був не живий і як з труби, коли автомобілю більше 20 років і стоїть штатна акустика - зрозуміло, що їй давно вже пора на відпочинок, і поступитися місцем новим прогресивним акустичним системам. Завдання стояло таке: з поставленого бюджету взяти максимум якісного обладнання та зібрати все, щоб звучало красиво і чітко:
І так почнемо з розбору дверей, коли ми розібрали двері і зняли карти, ми побачили, що акустика в дверях розташована просто в повітрі, що одразу роз'яснило нам суть проблеми, чого погано грає акустика. Про що думають виробники автомобіля - незрозуміло!
Все це ми демонтуємо і приступаємо до шумоізоляції передніх дверцят, процес це складний, оскільки анатомія фільонки дуже складна і закрита для доступу всередину, тому робота була складна.
Далі ми приступили до виготовлення нових і правильних проставок під установку акустики, які ми жорстко закріпили до металу і винесли динамік вперед, щоб він не заважав склу. Всі проставки ми виготовляємо з чудової фанери, яка служитиме роками.
Ось така масивна подвійна проставка у нас вийшла, її щільно закріпили і приступили до наступного етапу віброізоляції дверей.
На фото зверху видно, що тепер акустика стане в правильне посадкове місце, і буде щільно стояти і грати як у коробі, всередину дверей поверх віброізоляції ми клеїмо самоклеючий шумопоглинач для кращої шумоізоляції. Акустику для цієї системи ми вибрали фірми KICX, відмінної потужної лінійки GFQ, розміром 16,5 см. Після встановлення мідбасів двері стали виглядати так:
Під час встановлення ми вирішили порівняти штатну акустику з новою, яку ми будемо встановлювати, різниця колосальна, що в магніті, що в пластиковому кошику:
У цієї акустики дуже масивні кросовери, тому їх ми розмістили під торпедою:
Акустичні та міжблочні дроти були підібрані нормальної якості, оскільки від них залежить якість звуку і гучність системи:
Завершальним етапом ми проклеюємо карту м'яким шумопоглинаючим матеріалом для того щоб уникнути тертя на стику карти з дверима.
Твіттера були розташовані в штатних місцях, щоправда, довелося трохи вирізати посадкові місця, оскільки штатні пищалки були впаяні в посадочні заглушки, твіттера ми направили в правильний бік, для отримання максимального результату:
Наступний етап це встановлення підсилювача звуку. Це непоганий 4-х канальний підсилювач потужності, який видає 4 по 50 Вт, і в мостовому підключенні дає чистими 130 Вт, це нормальна потужність для цього автомобіля і обраного нами сабвуфера, підсилювач Lightning Audio. Всі підсилювачі потужності ми кріпимо на виготовлені нами так звані подіуми, тоді вони мають цікавіший вигляд, і плюс підсилювач не можна прикручувати болтами прямо в метал, це може призвести до появи наведень. Силова проводка 4 GA, акустична мідна перетином 2 мм. Так виглядав багажник спочатку:
А тепер ми розмістили там обладнання, і картинка стає така:
На жаль фото встановлення магнітоли ми не зберегли, але розповімо в двох словах, що це був головний пристрій фірми ALPINE, що допомогло нам розширити діапазон відтворюваних частот, і наситити звук в акустиці соковитістю і промальованістю. Все розмістилося акуратно і компактно не займаю багато місця в багажнику. Консультуйтеся за телефонами вказаними в розділі "Контакти".
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"