Дорогі друзі, раді вам представити нашу нову і свіжу роботу з інсталяції хорошої акустичної системи в Mercedes GLE, чому ж все таки в такий автомобіль ставимо цю систему? У цьому автомобілі стояла не топова акустична система, і ми вам сміливо скажемо, що звучить вона нуууу як система за 150 доларів. Для людини, яка хоче слухати музику без спотворень і не пластиковий, не природний звук, вона не підходить, тому було прийнято завдання зробити повноцінну нову акустичну систему, побудовану на по-канальному підключенні нової акустики, процесором звуку, декількома підсилювачами звуку, анатомічним сабвуфером в крило.
Так само обов'язково ми зробили шумоізоляцію дверей Mercedes GLE, полегшеним матеріалом. Ну що приступимо....
Друзі почнемо як завжди з шумо-віброізоляції дверей Mercedes GLE, в даному автомобілі комфорт досить високий, шумоізоляцію дверей робимо здебільшого для підвищення характеристик акустики, шумимо полегшеним матеріалом з високими показниками шумопоглинання фірми Acoustics. Ось так виглядають двері із заводу:
Як бачите навіть Mercedes GLE шумоізоляцією не блищить, ми максимально в 4 шари покращуємо ці не доопрацювання. Після шару віброізоляції, клеїмо шумо-тепло ізолятор Soft 6 мм.
Наступний шар це часткове обклеювання так званого щита, він дуже ребристий і не піддається максимальному обклеюванню, тому робимо в доступних місцях, щоб прибрати вібрації від мідбасів.
І останній шар це готуємо дверні карти, за допомогою віброізоляції і м'якого матеріалу щоб прибрати всі скрипи.
Щодо шумоізоляції Mercedes закінчили, і переходимо до встановлення фронтальної акустики, компоненти ми взяли перевірені, і фронтальна акустика буде підключена по-канально, тому беремо без кросоверів, затягли нову мідну проводку в дверях і ставимо все в штатні місця, мідбаси на проставочні кільця з фанери. Твітера підібрано фірми Hertz лінійки Mille Pro, це одна з топових лінійок цієї фірми. Мідбаси обрані фірми Ground Zero, які дуже детальні і відносяться до SQ компонентів, Ground Zero GZUK 65SQX це 16,5 см відмінні динаміки.
Всі компоненти встановлюємо акуратно і так, щоб вони стояли в штатних місцях і сильно не виділялися на загальній картині, фронт встановлений і переходимо до задніх динаміків в Mercedes GLE, вони будуть виконувати роль підзвучки і розширення об'ємності звучання, так як спочатку ми хотіли їх не чіпати, але вони дуже сильно псують звукову картину, ми встановили середню лінійки компонентноїакустики Ground Zero GZRC 165AL, це динаміки з алюмінієвими дифузорами, які досить добре себе зарекомендували в багатьох інсталяціях, бо грають чітко, детально і дзвінко. Твітера стали в заводські місця, з невеликими доробками, мідбаси через проставочні кільця з фанери.
Кросовери розміщені праворуч від динаміків і добре закріплені. Перейдемо до встановлення підсилювачів звуку, їх спочатку планувалося 2, але після прослуховування задньої акустики ми зрозуміли, що вона псує все, тому вирішили встановити і задню акустику, і ще один підсилювач звуку. Підсилювачі звуку обрані всі однієї фірми і лінійки - це шикарні підсилювачі звуку Clarion, з високими показниками потужності і якості, всі вони розмістилися в різних місцях, завданням було їх максимально заховати, щоб не було видно, тому моноблок Clarion XR2120 сабовий підсилювач ми розмістили в правому крилі багажника за обшивкою, придумавши 3 кріплення, ми його закріпили там.
Другий підсилювач 2-х канальний Clarion XR2220, який живитиме задню акустику, розмістили під водійським сидінням, на спеціально виготовленому подіумі, і йому так комфортно і просторо:
Третій підсилювач звуку Clarion XR2420 був встановлений разом з процесором звуку під задніми сидіннями, так як більше не було жодного місця для розміщення даного обладнання, вся проводка як силова, так і акустична була якісною і мідної потрібного перерізу, все силові дроти покладено в зміїну шкіру, і акуратно проведені по всьому салону, подвійний захист запобіжниками від КЗ на силових кабелях, також встановлений розподільник живлення, все зроблено по розуму.
Щоб максимально поліпшити якість звуку в автомобілі із заводською магнітолою, ми використовуємо цифровий звуковий процесор Hertz H8 DSP, він, так би мовити, максимально дееквалізірує сигнал із магнітоли, вирівнює його та перетворює на правильний і рівний, потім із ним уже можна працювати. Він підключається за високим рівнем до магнітоли:
Усі керуючі міжблочні дроти ми зробили самі, з хорошого кабелю і якісних конекторів. Так само в комплекті з процесором є пульт управління, на якому можна зробити Pre Set налаштування для різних стилів музики, пульт розмістили в низу консолі в кишені, так само процесором ми керуємо під час підключення комп'ютера зі спеціальною програмою.
Це готово і переходимо до ще одного виробу в даному автомобілі, це наш улюблений анатомічний сабвуфер за типом стелс в ліве крило автомобіля. Почнемо з виготовлення шкаралупи:
Далі ми знімаємо і зміцнюємо стінки корпусу до потрібної товщини, тим часом виготовляємо посадкове кільце під обраний сабвуфер з утопленням, щоб все шикарно виглядало, встановлюємо кільце в потрібному положенні і формуємо лицьову стінку тканиною.
Рухаємося далі, і наступний етап виготовлення сабвуфера в Mercedes GLE - це потовщення лицьової стінки скломатом і смолою, доти, доки не стане потрібної товщини, потім ми шпаклівкою виводимо лицьову стінку в ідеал і наводимо зазори:
Даний короб вийшов літражем 25 літрів, за роки роботи ми вже вгадуємо літраж короба практично з першого разу) Нам був потрібен літраж від 20 до 25 літрів, так як ми вибрали 25-см сабвуфер фірми DLS RW10I, даний сабвуфер має опір 2 Ом, що дає нам можливість зробити сабову ланку потужнішою і з запасом потужності, щоб починав відігравати навіть на самій мінімальній потужності.
Перетягнули корпус ми в чорний дорогий карпет, за структурою він такий самий, як і в автомобілі, але ось колір такий, як у багажнику, ми не знайшли, коричневий карпет - річ, яку ми не зустрічали (Але нічого, він там має ергономічний вигляд, так само виробник сабвуфера попросив оформити короб синтепоном, зроблено! Короб був добре закріплений до металевих елементів кузова, і розмістився в багажнику так:
Так само замовник попросив встановити захисний гриль, щоб не пошкодити сабвуфер, і щоб він не сильно виділявся в багажнику, вибір захисних грилів ніякий, але ми знайшли в принципі відмінний варіант. І фінальний вигляд нашого сабвуфера такий:
Акустична система в Mercedes GLE вийшла досить цікавою, сабову ланку чути навіть на найнижчому рівні звуку та дуже чуйний сабік, акустика детально відіграє потрібну частоту, тому що дуже довго налаштовується в автомобілі вже разом із замовником з використанням часових затримок та налаштуванням кожного динаміка окремо. Але самі максимальні результати акустична система покаже коли прогріється протягом 20-30 годин роботи. Цю систему було побудовано в сукупності за 5 днів. Звертайтеся до нас зі своїми звуковими фантазіями - а ми їх втілимо в реальність!
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"