Представляємо вам комплексну роботу зі встановлення акустичної системи і часткової шумоізоляції в автомобіль Ford Kuga 2. Стояло завдання не міняти заводську магнітолу, але зробити якісний звук для водія, зробити сабвуфер стелс, посилити фронт і замінити фронтальну акустику. Частину обладнання привіз сам замовник, і там лежав процесор, кращого не придумаєш, це найцікавіший метод поліпшити і вирівняти звук з головного пристрою. Так само ми запропонували зробити шумоізоляцію всіх дверей і даху - це основні джерела шуму в автомобілі, а шумоізоляція дверей поліпшить звучання акустики.
Отже, приступаємо до роботи, почнемо з шумоізоляції, її розписувати не буду в кожній статті, просто скажу, що під час побудови нової акустичної системи, вона дуже важлива, вона впливає на якість звуку, якщо ж вона зроблена правильно, а не просто так шматочками.
Ну і карти ми допрацювали, віброізоляцією і м'яким матеріалом. Так само ми розібрали стелю, помили, і підготували до нанесення матеріалів фірми Acoustics, яка продовжує нас радувати своєю якістю.
Дах готовий і його збирають, з приводу задньої акустики, вона залишилася штатною, замовник не вирішив її міняти, оскільки завдання було зробити звук тільки для водія, а не для задніх пасажирів.
Переходимо до сабвуфера стелс, оскільки поглиблення в багажнику немає, потрібно було вигадувати, куди втопити корпус, щоб отримати потрібний об'єм для сабвуфера, який вимагав від 17 літрів і до 25 літрів. Ми знайшли це місце і вирізали в обшивці місце, де він буде розташований. І підготували місце для нанесення смоли і скломату.
Ось таке місце підійшло найбільше, ми нанесли смолу і почекали висихання - вийшла така заготовка:
Тепер набиваємо шари, потовщуємо виріб і потихеньку перетворюємо його на короб, ми виставили і вирізали посадкове кільце під майбутній сабвуфер у Ford Kuga, потім формуємо лицьову стінку з тканини:
Форма не звичайна, але вона вся буде прихована за обшивкою - найголовніше боротися за об'єм, для того щоб сабвуфер правильно і коректно працював.
Виводимо лицьову стінку, закриваємо зазори, шліфуємо і перетягуємо чорним карпетом, під колір багажника, далі ми короб закріплюємо до металевих фільонок у крилі, так щоб він сидів щільно, і переходимо до самого сабвуфера, його ми підібрали фірми Rockford лінійки Punch, розміром 25 см, це 10 дюймів. Цей сабвуфер доволі чуйний і драйвовий, тримає високі навантаження, а оскільки його не обділили потужністю підсилювача, то він відігравав навіть на наймінімальнішому звуці.
Сабвуфер, як бачите, не зайняв багато місця в багажнику і відмінно вписався в інтер'єр багажника, сподіваємося, що вам сподобався, перейдемо до фронтальної акустики, для такої системи однозначно має бути Morel, він і буде, але не простий, а Morel tempo ultra 165мм. Це компонентна акустика з високою деталізацією і шикарною якістю відтвореного звуку, її ми встановили на проставочні кільця, а твітера розмістили в стійки в штатні місця, до речі, дуже непогані місця для твітерів. Мідбас у двері, кросовери закріпили під торпедо.
Акустика стоїть і чекає, що в неї вкачають, я про потужність) як я вже говорив у замовника був процесор Audison Bit Ten, і його ми встановили, щоб вирівняти звук, який йде з бюджетного головного пристрою, процесор і підсилювач звуку ми розмістили під сидінням водія, але все там не так просто, бо там є нерівні пінопластові вироби та килим, замовник хотів там, значить зробимо, ми прорізали килим, і вирівняли пінопластову основу, на довгі шурупи закріпили наші підсилювач і процесор, і приступили до їхнього підключення, підсилювач дуже цікавий, це солідний 4-х канальний підсилювач фірми Hertz з потужністю 4 по 120 Вт, що дуже не погано для акустики і нормально для сабвуфера, навіть із запасом, гейн поставили на 40%, і було солідно! Все під'єднали за високим рівнем і добре зафіксували всі відповідні дроти, для безпеки на силовий кабель біля акумулятора було встановлено тримач із запобіжником.
Все готово, процесор ми налаштували як потрібно, так само підсилювач звуку, зібрали автомобіль і насолодилися результатом, сабвуфер дуже відмінно впорався із завданням як і всі елементи, звук був якісним і гучним. Єдина ланка, яка не вписалася в систему - це задня заводська акустика, яку ми рекомендували в майбутньому замінити. А так результат був гідним, своєму бюджету! Дякую за увагу.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"