І так у нас в гостях автомобіль американського автопрому, а саме Chrysler 300M, автомобіль доволі комфортабельний і високого класу, єдине він виробництва до 2000-х років, а отже, як мінімум, його акустична система вже застаріла і некоректно працює, з чим же звернувся до нас замовник? Дуже слабо функціональна заводська магнітола з низьким рівнем звуку, а також стоїть поліпшена система Infinity, але яка працює не дуже коректно, скоріше за все, з ладу частково вийшов підсилювач звуку Infinity, оскільки звук з акустики виходить зі спотвореннями і не піддається налаштуванню.
Перейдемо до того, що ми робитимемо в цьому автомобілі: - практично повна заміна акустичної системи, а саме заміна більшості динаміків на нові, заміна штатного підсилювача на новий та встановлення нового сабвуфера, для поліпшення низьких частот. Поїхали:
Далі приступаємо до розбору автомобіля, для протягання нової проводки для підсилювача звуку і встановлення нової акустики, під час розбору знімаємо штатні елементи і бачимо, що роки взяли своє і все на останньому подиху - однозначно до заміни, прагнемо до кращого.
Систему ми вирішили побудувати таким чином: у дверях стоять дуже непрості динаміки, так би мовити СЧ\ВЧ в одному корпусі, і вони гідно ще працюють, було вирішено їх залишити і поміняти в передніх дверях мідбаси, а в полиці - овали, але так як дані динаміки Infinity мають опір 2 Ом, вирішили встановити всі елементи акустичної системи в Chrysler 300m також з опором 2 Ом, і акустику, і сабвуфер, це допоможе системі працювати на однаковій гучності і підвищить показники гучності системи. Тому нові динаміки підключаємо паралельно з тими що стояли і на них вішаємо конденсатори, так звані фільтри частот.
Тепер кілька слів про акустику, що передні, що задні було обрано за бюджетом, і в цьому сегменті найкраще підійшли компоненти фірми JBL, лінійки GTO, а саме JBL GTO 6508c на фронт і задні овали JBL GTO 938, усю акустику встановлювали в штатні місця, що розміщені в самій карті дверцят і на задній полиці.
Решітки під овальну акустику ззаду були закріплені на полиці, яка закривала металеву основу.
Штатна акустична проводка була досить хорошою на мідній основі, тому її ми не змінювали. А також було під'єднано центральний динамік, який розташований у центрі торпеди, для об'ємності звуку. Тепер переходимо до головного пристрою, з ним не все так добре, оскільки для цього автомобіля знайти штатник виявилося практично неможливо, їх немає на ринку. Спільними зусиллями його замовили з-за кордону і доставили в найкоротші терміни до нас, це нова штатна магнітола для Chrysler 300m, розміром 1,5 дін, з повним набором функцій і трьома виходами для під'єднання підсилювача та сабвуфера + непогана якість звуку, установка не зайняла багато сил, бо під'єднували його роз'єм у роз'єм, його було виготовлено саме під цей автомобіль, тепер головний пристрій у цьому автомобілі має такий вигляд:
Переходимо до підсилювача звуку в Chrysler 300m, для того щоб нам під'єднати всю нову акустику і сабвуфер, нами було ухвалено рішення про встановлення 5-ти канального підсилювача звуку, з високими показниками потужності для цієї акустичної системи, вибір припав на підсилювач фірми Kicx KAP 51, який би нормально працював в опорі 2 Ом, його показники такі: 4 х 80 Вт і 1 х 300 Вт, для автомобіля це цілком достатньо! Проводку було обрано фірми Hollywood, проклали силову проводку перерізом 20 мм, для повної передачі потужності від акумулятора. З права на фото нижче, ми встановили тримач запобіжника і запобіжник у розрив силового кабелю, силову проводку поклали в гофру, щоб уникнути пошкоджень під капотом.
Новий підсилювач звуку мав розміститися на місці старого, але оскільки новий підсилювач досить габаритний, його ми змогли встановити тільки під кутом, і нами було виготовлено подіум, до якого він би кріпився, для легкого монтажу й демонтажу, було встановлено бруски і щільно закріплено до металевої основи, на них закріплено подіум і перетягнуто темним карпетом, замовник просив, щоб підсилювача звуку не було видно! Ось таке рішення ми зробили:
Далі ми підключаємо і закріплюємо новий підсилювач звуку Kicx, високого класу цього бренду.
Усю нову проводку акуратно закріплено і проведено порогами з різних боків, щоб уникнути наведень, так само в місцях підвищеної активності замотано в м'які матеріали. Тепер залишилося тільки встановити сабвуфер, але тут було одне але, під час попередніх вимірів рулетками багажника, за параметрами він влазив у внутрішню нішу, але коли його привезли до нас у Майстерню і ми приміряли, не вистачило 1 см для його повного входження у внутрішню нішу, тому він був встановлений на бік, це ніяк не впливає на його роботу! Сабвуфер був обраний фірми Alpine SBG-1224 BR, це фазоінверторний корпус, з сабвуфером високого класу, в опорі 2 Ом, для отримання максимального ефекту в низьких частотах.
Звук до якого ми прийшли в кінцевому результаті в рази перевищував початковий, з'явилися чіткі низькочастотні характеристики, хороша сцена звуку у водія і завдяки гнучкості налаштувань магнітоли з підсилювачем звуку, максимально чистий звук без спотворень на високій гучності. Звертайтеся за консультацією в розділі: "Контакти".
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"