Друзі у нас в гостях машина мрії, можна сказати красуня, комсомолка і спортсменка))) Alfa Romeo 159 у фірмовому кольорі. Ми довго не могли приступити до роботи, бо не могли намилуватися. Але все ж, перейдемо до завдань: потрібно було побудувати систему спрямовану тільки на водія, з глибокими налаштуваннями, з акустикою преміум сегменту, з двома підсилювачами, рідну магнітолу, як ви розумієте, потрібно залишити, інакше зіпсуємо дизайн казки, і наприкінці зробити акуратний сабвуфер стелс в крило Alfa Romeo 159.
Скажу одразу ми так захопилися роботою що аж забули зробити фотографії зі встановлення акустики, приносимо вибачення. Ну що поїхали, зустрічаємо:
Як завжди почнемо з шумоізоляції, для кращого звучання акустики без шумоізоляції не обійтися, робимо за стандартною схемою, шумопоглинач тут використовуємо софт 6, віброізоляція Acoustics PROFY A2, розбираємо двері, готуємо до нанесення матеріалів, і наносимо матеріали.
Фільонка, так званий щит, дуже складна, і була складність у тому, що напрямна склопідіймальника заважала нормальній посадці динаміка, а він з дуже серйозною посадкою та великим кошиком з масивним магнітом, тому ми зробили подвійні проставочні кільця та прорізали трошки металу в посадковому отворі, щоб мідбас нормально розмістився. Акустика була підібрана нами і належала до преміум сегменту італійського звуку Audison, лінійки Voce. І ми вирішили фронт під'єднати поканально від 4-х канального підсилювача, для гнучкості налаштувань сцени, фото встановленої акустики немає, але вона була така, і її розмістили суто в штатних місцях, щоб не зіпсувати стиль цього автомобіля Alfa Romeo 159.
Тільки ми брали окремо без кросоверів, оскільки вирішили робити по-каналці, на пищалки напаяли конденсатори і під'єднали безпосередньо до підсилювача, а до двох інших каналів під'єднали мідбаси, пластикові карти ми доопрацювали так само шумоізоляцією і зібрали. Рухаємося далі і переходимо до виготовлення сабвуфера стелс в Alfa Romeo. Вибрали праве крило і приступили до роботи:
Зробили матрицю і далі процедура стандартна, весь процес нанесення смоли і виставляння кільця не покажемо, буде тільки фінальний акорд, встановленого стелса з сабвуфером і з приводу підсилювачів звуку, їх 2, один сабовий моноблок JBL GX-A3001, потужністю 200 Вт чистих, а другий 4-х канальник 4 по 60 Вт, JBL GX-A604. Це два підсилювача звуку однієї лінійки, вони зарекомендували себе як надійні підсилювачі з чіткими показниками потужності, для їх установки ми вирізали подіум з фанери, перетягнули його карпетом, і закріпили до полки, підсилювачі розміщувалися поруч, і так, щоб не сильно впадали в око, біля них поставили розподільник живлення із запобіжниками, і підсилювачі під'єднали до заводської голівки по високому рівню, розуміємо, що звук через штатну магнітолу буде не максимально чистим, але на процесор бюджету не вистачило.
З приводу сабвуфера, було завдання підібрати м'який і музичний сабвуфер, розмір однозначно 12 дюймів, бо крило давало змогу зробити нормальний об'єм, рішення було однозначне Morel Prima 12, з ним ми вже мали досвід встановлень та відгуки про його характеристики тільки позитивні, чудове рішення для тих, хто шукає чіткий і музичний сабвуфер.
Як бачите все в штатних місцях, ми все сховали і дизайн не постраждав, всі силові дроти в зміїному обплетенні, і красиво, і додатковий захист від пошкоджень.
По даному автомобілю була побудована система орієнтована на водія, при такому по-канальному підключенні ми змогли максимально точно і чітко налаштувати твітера і мідбаси, поставити найправильніші зрізи на підсилювачі, і вибудувати сцену так як подобається замовнику, з хорошим посиленням кожного каналу! Сабвуфер був у правильному обсязі і не зіпсував очікування! Дякую за увагу.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"