Всім привіт, сьогодні поговоримо про аудіосистему високого рівня в Toyota Rav4 останнього покоління, думаю кожен знає, що штатний звук в даному автомобілем і взагалі в цьому бренді - просто жах, він на найбіднішому рівні, хто розбирав тойота знає, що динаміки пластикові повністю і з магнітом у 50 копійок, що за вагою що за розміром – ми їх називаємо віялом. Не той щоб прямий все що не постав в машину буде краще - але дуже приблизно так. І так про завдання, побудувати хорошу аудіосистему високого рівня, для цього ми робитимемо по-каналку на всі динаміки, тобто кожен динамік у машині буде на окремому каналі підсилювача, тим самим буде максимально правильна потужність та максимальна гнучкість налаштування системи. Також серцем нашої аудіосистеми буде - звуковий процесор, а джерелом звуку штатна магнітола.
Шумоізоляція в даному автомобілі вже була виконана до нас - тому ми тільки підклеїли де не вистачало, і на цьому все по ній. Вона є і нормальна. Ось такий красень, ми прийняли роботу.
І так, поїхали – почнемо зі складу системи. У нас в аудіосистемі Toyota Rav4 буде:
- Twitter Ground Zero Nuclear
- Сч динаміки Hydrogen
- мідбаси Hydrogen
- коаксіали на тил Helix S 6X
- моноблок Morel MPS1.550
- підсилювач 4 каналу на мідбаси Ground Zero Radioactive
- підсилювач 4 каналу на сч-вч Morel MPS 4.400
- звуковий процесор Helix DSP 3S
- сабвуфер корпусний Rockford P1 1x12
- вся нова акустична та силова проводка.
І так почнемо з установки фронт акустики, тому що в системі стояла штатна 2-х смугова аудіосистема спереду, а ми розширимо її до 3-х смугової - у нас не вистачає посадкового місця для одного динаміка, тому ми робитимемо стійки під твітера. сч динамік, вирішили розмістити під лобовим стелом у місці де стояв твітер, на відображення, ми провели нову проводку від багажника до сч динаміка Ground Zero Hydrogen і до твітера в стійку, сч динамік встановили через кільце проставки під сітку.
Для установки твітерів ми виставили відповідний напрямок для твітерів, вирізали в стійці посадкові отвори і приступили до виготовлення стійок під вч динаміки, за допомогою склохвильова - смоли - шпаклівки. У нас вийшли такі вироби, які ми невдовзі перетягли алькантарою максимально схожою на колір стелі – щоб не зіпсувати інтер'єр автомобіля Toyota Rav4.
Для установки мідбасів, ми в двері затягнули нові кабелі більш високого перерізу і мідні, щоб не обмежувати потужність і якість сигналу. Потім виготовили проставки з якісної фанери і пофарбували їх у чорний колір. Виготовили якісні клеми з використанням термоусадок і встановили наші прекрасні мідбаси Ground Zero Hydrogen, які дуже круто себе зарекомендували, вони мають м'який підвіс, що дає високу чутливість динамікам і тримають вони високу потужність, так само після заріплення динаміків, обернули їх у пірамідку. звук чисто в сітку, а не щоб вони розсіювалися під карткою.
Переходимо на тил акустику, всі хто стикався з побудовами аудіосистем, знають, що задня акустика вона для задніх пасажирів - і якщо ти робиш хороший фронт і сабвуфер - то буде щастя, але тут замовник захотів так, щоб ззаду був хороший звук, як там їздити постійно члени сім'ї - то ми встановили так само хорошу акустику, бренду Helix S 6X - це коаксіальна акустика з вбудованим твитером високого класу та з м'яким та оксамитовим звучанням. І зробили так само по установці - як і спреди, проставки і кожух, вона дасть нам більш об'ємне звучання і приємніший звук для задніх пасажирів.
Далі у нас йде установка підсилювачів та звукового процесора в Toyota Rav4, але так як у нас нагадаю буде 3 підсилювачі та звуковий процесор - значить нам потрібно приділити увагу живленню та проводці, особливо силовий, так як у нас авто гібрид - у багажнику є акумулятор, від якого ми візьмемо харчування, і близько і без втрат, для цього ми взяли товстий та мідний кабель перетином 35 квадратів, на основу до дистриб'ютора харчування і від нього так само підуть якісні та мідні кабелі до кожного підсилювача окремо. Всі кабелі ми укладаємо в зміїну обплетення - це додає і зовнішній вигляд і захист від пошкоджень кабелів у будь-якій ситуації з автомобілем, а дистриб'ютор служить для правильної комутації проводки та ще як другий бастіон захисту від замикання.
Так само у нас була ще одна не проста задача - була задача розмістити все обладнання максимально потай, щоб ці 4 підсилювачі не були на видному місці, а все як би було приховано, це як завжди найскладніше в установці підсилювача, адже якщо ти ставиш все в одному місці - тобі не потрібно вигадувати самояк, а просто робити - а тут потрібно зрозуміти куди в сучасному автомобілі з обмеженим місцем, розмістити 4 підсилювачі, причому не найкомпактніших. Після довгих вимірів і розкладання плану інсталяції звуку в Toyota Rav4, намалювали картину, що процесор звуку і 4-х канальник на сч - вч ми сховаємо за лівою обшивкою, і виготовимо подіум в якому з одного боку буде підсилювач звуку, а з іншого процесор звуку Хелікс, подіум виглядає так, і на ньому все закріплено в лівому кутку за обшивкою - а подіум закріпили до кузова:
Так як процесор бере сигнал з магнітоли і потім вже роздає від себе на кожен підсилювач, від нього потрібно було розводити якісні сигнальні дроти, ось вони повинні бути реально якісні і їх ми виготовляємо самі - потрібної довжини з використанням якісних компонентів і олова зі сріблом. це звичайно не для всіх, а тільки для систем середнього і високого рівня.
У нас ще залишилося розмістити 2 підсилювачі, благо вони трохи менше і для них ми знайшли місце під підлогою на самому початку багажнику - ми зняли так пінопластовий подіум і виготовили новий подіум на штатні кріплення + перетяжка подіуму, що дозволило розкинути два підсилювачі звуку Toyota Rav4 по краям - з маленькими доробками поастика, який ставиться зверху - зробили пару підрізок і на ньому добре розклали акустичну і силову проводку, а також підключили ці два підсилювачі, які Morel, це одноканальний підсилювач чисто для сабвуфера - він буде живити тільки сабвуфер і буде так само налаштовуватися через звуковий процесор - а другий підсилювач буде тільки качати всі мідбаси в машині - це передні Ground Zero та коаксіали позаду Helix, це потужний підсилювач звуку не бюджетної лінійки, що видає по 170 Вт чистих на канал, що дозволить нам не викручувати підсилювач на повну – а щоб мідбаси вже вступали відразу на невеликій гучності.
Після того як все розмістилося на своїх місцях - проводитися пробний запуск аудіосистеми Toyota Rav4 щоб перевірити чи працює, якщо так тоді йде збірка машини і потім вже в кінці повноцінне налаштування аудіосистеми через софт на комп'ютері, без цього не обійтися якщо ви хочете хороший звук - то вихід тільки один ставити чи процесор звуку чи процесорний підсилювач - це факт, адже ніяка штатна магнітола чи Андроїд не дадуть такого чистого та рівного сигналу, як би нам хотілося – все це бюджетне і не дороге – а виправити це і вирівняти сигнал, і очистити його від домішок бруду – вихід один, особливо якщо у вас стоятиме якась бюджетна фірмова аудіосистема типу JBL, звучить бридко і виправити дуже складно.
За встановлення сабвуфера в Toyota Rav4, спочатку були плани зробити сабвуфер стелс в крило, але так як ця послуга має більш високий прайс на перший час поставили корпусний сабвуфер, тому що бюджет був не нескінченний. Даний бренд робить дуже якісні сабвуфери, плюс вони круто грають і мають адекватний прайс а також відповідають за своїм конструктивом заданим параметрам стилю музики замовника - з цього думати тут нема чого.. Ми провели якісний мідний і товстий кабель від підсилювача звуку для сабвуфера, і підключили його через швидкоклейні клеми, які має сабвуфер - так закріпили сабвуфер за допомогою липучок, щоб він не літав по багажнику. і його можна було відключити і зняти у випадку перевезення важливіших речей.
В цілому якщо взяти якість звучання, яке ми отримали через 2 тижні, після інсталяції звуку Toyota Rav4, то ми отримали навіть більше ніж розраховували - адже всі компоненти хороші і правильно підібрані - а це вже пів застави успіху, то сцена якої ми досягли дуже об'ємного. і найголовніше, що деталізація і чутність кожного інструменту вийшли на новий рівень - оскільки зробити голосно - це завдання легке, а ось голосно і якісно це вже складно, щоб не було каші і в автомобілі при гучному звуку ще було чути співрозмовника.
Тому ми впоралися - вже навіть при першому запуску було чути звук і ти вже розумієш потрапив ти в ті завдання, які будував чи ні, а оцінку своєї роботи ми природно отримуємо від замовників - саме від вас. Дякуємо за довіру - звертайтеся, ми підберемо та побудуємо вас аудіосистему в будь-який автомобіль та під різний бюджет!
Автозвук Toyota Rav4 був побудований за 3 дні, так як замовник був з іншого міста. працюємо швидко та якісно.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"