Hyundai Sonata YF - один із популярних автомобілів на ринку СНД, оскільки автомобілів багато, відповідно, і на нашій станції вони з'являються дуже часто, ми по них зробили вже багато різних систем, але хочемо вам представити одну з найпопулярніших і найцікавіших. Так само покажемо вам як ми підвищили клас автомобіля за допомогою шумо-віброізоляції Hyundai Sonata YF. І кілька слів про завдання - зробити повну шумоізоляцію автомобіля, так само побудувати аудіосистему із заміною всіх компонентів і замінити головний пристрій на прогресивну магнітолу з хорошим звуком і функціоналом.
Стартуємо, перед побудовою аудіосистеми покажемо як ми зробили шумоізоляцію автомобіля, ми зробили автомобіль полегшеними матеріалами бренду Acoustics XTREME, всі елементи оброблені саме цією віброізоляцією та оброблені антискрипом і тепло-шумоізолятором. Двері зроблені в 4 шари, перший шар поклали на зовнішню частину дверей зсередини, матеріал товщиною 2.2 мм і добре укочений, на нього нанесли матеріал тепло-шумоізолятор Софт 6, який працює як термос взимку і влітку зберігає прохолоду довше. Третій шар шумоізоляції дверей Hyundai Sonata YF полягає в укладанні матеріалу на щит в дверях, він дуже рифлений, але це не завадило зміцнити його ще більше, і захистити від проникаючи звуку. І останній етап це підготовка дверної карти, вона армується шматками віброізоляції і потім затягується м'яким матеріалом пористим, щоб прибрати всі скрипи і тертя карти об елементи дверей.
Далі дах автомобіля, оскільки шумоізоляція автомобіля йде зверху вниз, починаємо саме з нього, демонтуємо дах - знежирюємо метал і прибираємо штатну шумку у вигляді ватину де не де. І обклеюємо дах віброізоляцією без укочування ребер жорсткості, добре викочуючи. Другим шаром укладаємо матеріал Софт 6, який працює як термос і плюс сендвічем з віброізоляцією не пропускає шум всередину. І найважливіше це увага до дрібниць, а саме антискрип всіх елементів, які можуть зіпсувати ідилію після шумоізоляції даху та інших елементів. дах готовий і тепер під час зливи або по трасі там буде тихо.
Наступний елемент це підлога салону і полиця, підлога разом з арками пропускає так само багато стороннього шуму, і ми його заглушимо, для підлоги і арок ми використовуємо матеріал більш товстий, щоб отримати максимально допустиме поглинання шуму, викочуємо все дуже ретельно і без пропусків, крім ребер жорсткості, заходячи на передні арки під самі педалі і так само заходячи в багажник і обробкою колісних арок ззаду. І після цього всі зони, де покладена віброізоляція, заклеюємо Софт 6, який використовували на всі інші елементи. Так само в салоні у нас є ще полиця - яка під час встановлення сабвуфера або просто на повністю тихій машині може дати сторонні шуми. Тому не пропускаємо її - і укочуємо віброізоляцією, а потім саму полицю, так само виклеюємо м'яким матеріалом, щоб зробити її тихою і стійкою до вібрацій і ям.
Ще у нас є багажник і кришка багажника, багажник ми так само виклеюємо повністю разом з колісними арками Hyundai Sonata і боковинами, щоб результат був максимальним і в машині не було зон, де шум потрапить всередину автомобіля. Другим шаром укладаємо на підлогу матеріал Фатон, це пресований паралон, оскільки в багажнику багато помилок і підлога, важливо не класти туди товстий матеріал, який під час збирання не дасть зібрати якісно обшивки і все інше, тому на підлогу ми поклали інший матеріал, а не такий, як у всьому авто. А ось на боковини і арки нанесли Софт 6, там де все добре по збірці. Кришка багажника була зроблена за такою самою схемою, як і весь автомобіль, щоб бути на рівні з іншими частинами кузова, і не деренчати від низьких частот, накладка на кришці багажника вся обклеєна м'яким матеріалом - від скрипів.
Так само обробили і капот Hyundai Sonata YF, зробили шумоізоляцію, але тільки віброізоляцією, оскільки там був щільний кожух на капоті, який би не став під час укладання нами м'якого матеріалу. До речі капот ми робимо часто - і він реально під час повної шумоізоляції автомобіля допомагає більш комфортно погасити шум мотора.
Шумоізоляція Hyundai Sonata YF відбулася успішно, весь автомобіль у нас готовий і ми переходимо до побудови аудіосистеми. Розповім склад системи, яку ми будуватимемо в цей автомобіль: на фронт ми поставимо 3-смугову систему, на тил коаксіального типу динаміки - встановимо два підсилювачі звуку, виготовимо анатомічний сабвуфер стелс у Hyundai Sonata YF і замінимо магнітолу на сучасну в розмірі 2Дін.
Стартуємо із заміною фронтальної акустики, в штатні місця можна встановити тільки 2-смугову систему, мідбас в двері і твітер в торпедо, але так вийде провал по середині, а ми зацікавлені цього не допустити - провал в АЧХ не найкраще що може бути. Тому ми будемо ставити 3-х компонентну акустику бренду Ground Zero GZRC 165.3SQ, мідбас встановлюємо через проставочне кільце, яке було виготовлено раніше у двері, та закріплене в штатні кріплення. Для всіх компонентів ми протягнули нову проводку до кросовера і від нього, це мідний кабель різного перетину. Оскільки в Hyundai Sonata YF у торпеді стоять не зовсім твітера, а щось середнє між сч і вч - ми туди хочемо встановити повноцінний середньочастотник, який під лобовим склом розкриє чудову сцену. Але в штатне місце він не влізе, тому що там мало місця - і в такому разі ми встановлюємо, а вірніше врізаємо його в захисну сітку від штатного динаміка, щоб зберегти місце розташування динаміка. І закриваємо його штатною сіткою від нового динаміка, виглядає це так:
Для встановлення твітерів у нас не залишилося місця, і ми до цього були готові, для встановлення твітерів ми використовуватимемо куточки в дверях Hyundai Sonata, беремо посадкові кільця та виставляємо їх в куточках дверей в потрібному напрямку, що краще їх виставити, то кращий результат за звуком буде. Далі натягуємо тканину і формуємо лицьову частину куточка під твітер, зміцнюємо смолою і шпаклівкою і виводимо наждачним папером до ідеальної поверхні під перетяжку. Примірюємо куточки і відправляємо на перетяжку алькантарою і встановлюємо твітер, має такий вигляд:
Задню акустику ми встановили коаксіального типу, оскільки динаміки розташовані високо по центру карти і немає місця для виносного твітера, задні динаміки підібрали бренду DLS 426 - це хороші коаксіали з глибоким звуком, динаміки так само встановили через проставки і завели новий кабель у двері. Шкода фото задніх не зберегли, але встановлені вони так само як і фронтальні.
Встановлення підсилювачів звуку, ми кілька разів підбирали компонування і в підсумку прийшли до монобренду Rockford Fosgate PUNCH. Один підсилювач звуку в Hyundai Sonata YF - це 4-х канальний підсилювач і моноблок одноканальний - ці два підсилювачі однакові і в одному стилі, для їх встановлення ми виготовили подіум з фанери і перетягнули карпетом, закріпили його під полицею і до нього закріпили два підсилювачі звуку та розподільник живлення, гарно розвели проводку силову, акустичну і міжблочну. Підключили фронт і тил акустику через підсилювач і сабвуфер через моноблок, підсилювачі тут із запасом потужності.
Так само у нас стояло завдання виготовити короб для сабвуфера вHyundai Sonata YF, такк щоб ергономічно в багажнику і так само був хороший бас, вирішили зробити сабвуфер стелс в лівому крилі під 30 см сабвуфер бренду HELIX, в чому перевага даного сабвуфера, він вимагає мінімальний обсяг в 23 літри, що дуже добре в обмежених інсталяціях, і так само йде захисна сітка в комплекті. Обклеїли крило скотчами і підготували до нанесення смоли і скломату, виготовили матрицю - потім обрізали гарно по краях, і виставили посадкове кільце з фанери, закріпили і сформували лицьову стінку з тканини, зміцнили її потрібною кількістю склотканини, щоб лицьова стінка короба була максимально жорсткою, як, в принципі, і весь короб сабвуфера. Далі шпаклівка і шліфування та виведення короба під перетяжку. Карпет підібрали максимально схожий за кольором з багажником. Короб закріпили до кузова автомобіля і встановили наш сабвуфер, який вийшов об'ємом 26 літрів.
Тим часом так само встановили магнітоли, замість штатної магнітоли встановили мультимедійну процесорну магнітолу Kenwood DMX-7018BTS, яку встановили через перехідну рамку, плюс підібрали всі потрібні адаптери для активації кнопок на кермі та з'єднання проводки без порізки. Ця магнітола має тимчасові затримки і широкий еквалайзер, який дасть змогу гнучко налаштувати систему.
Так само провели і встановили камеру заднього виду в Hyundai Sonata, в універсальному виконанні, яку врізали між плафонами підсвічування, і закріпили зсередини. Камера в трикутному виконанні виглядає як штатна - не піддається вандалізму. Камеру встановили INCAR VDC-007HQ.
Петропавлівська Борщагівка, вул. Петропавлівська, 24, готель "Верховина"